Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammi:Toivottovasti löytyy pian. Aamulehdessä minäkin näin katoamisilmoituksen.
Tuntuu tosi tökeröltä, kun osa aina epäilee jokaista vakavampaa kirjoitusta provoksi ja sitten heidän pitää heti kirjoittaa mielipiteensä ivailevaan sävyyn ketjuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tammi:Toivottovasti löytyy pian. Aamulehdessä minäkin näin katoamisilmoituksen.
Tuntuu tosi tökeröltä, kun osa aina epäilee jokaista vakavampaa kirjoitusta provoksi ja sitten heidän pitää heti kirjoittaa mielipiteensä ivailevaan sävyyn ketjuun.![]()
Ja etsiä niitä "pieniä mokia" tekstistä. Kuten nyt tässäkin oli tää vihikoira-juttu.. Kas kummaa kun ei sillon Atson kohalla jengi mesonnut, että on ihan dadaa ja keksitty juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:mä asun orivedellä, alkuviikosta meidän yllä lenteli helikopteri melko matalalla. tuntui etsivät jotain. Oisko voinut sitten etsiä tätä kadonnutta jannea
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:mä asun orivedellä, alkuviikosta meidän yllä lenteli helikopteri melko matalalla. tuntui etsivät jotain. Oisko voinut sitten etsiä tätä kadonnutta jannea
tänään on täällä meilläpäin puoli päivää lentänyt kopteri todella matalalla. ei tuonne k.alle ole tästä kovin matkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pörpä:Kaikille epäilijöillä, poliisi todellakin aina ettii kadonnutta, oli sitten sairas tai ei. Täällä paikkakunnalla katosi nuori nainen, terve, jopa ilmoittnaut, vanhemmilleen ettei tartte ettiä. Poliisit silti ettii, koska vanhemmat ja suku haluaa.
Toivottavasti Janne löytyy, kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Pörpä:Kaikille epäilijöillä, poliisi todellakin aina ettii kadonnutta, oli sitten sairas tai ei. Täällä paikkakunnalla katosi nuori nainen, terve, jopa ilmoittnaut, vanhemmilleen ettei tartte ettiä. Poliisit silti ettii, koska vanhemmat ja suku haluaa.
Toivottavasti Janne löytyy, kunnossa.
Niin, siksi mä ihmettelinkin asiaa. Kenenkään omaisista ei tarvitse itse etsiä pelastuskoiria internetistä..
Hyvä että löytyi..