Eilinen!
mikä ihme eilisessä oli kun se 2v hukkui, 3v hukkui, 9v kuoli auton alle, 12v loukkaantui vakavasti ym ym
N kyllä jos lapsi raiskataan ja murhataan olis vielä kauheampi tapa menettää se lapsi. Hukkuminen sentään on armelias tapa kuolla. Osanotto perheelle.Nämä on niin käsittämättömän surullisia asioita Mutta itse asuin virtaavan joen varrella 17-vuotta ja meitä lapsia perheessä 5 eikä koskaan (ihme kyllä) mitään sattunut. Luojaa saa kiittää ettei meille tosiaan sattunut mitään. Mutta ehkä se on niin että se vesi ei houkuta niin paljon lapsia jotka asuvat esim.joen rannalla. Kyllä meitäkin varoiteltiin kokoajan että rantaan ei oo sitten mitään asiaa yksin.
Toivon sydämestäni voimia tälle perheelle joka menetti lapsensa kauheimmalla tavalla mitä voi kuvitella
kamala päivämikä ihme eilisessä oli kun se 2v hukkui, 3v hukkui, 9v kuoli auton alle, 12v loukkaantui vakavasti ym ym
Se on kyllä niin , että nykyaikana tenavia VALVOTAAN paljon enemmän kuin ennen. Ei niin pientä palloporukkaa etteikö siellä seisoisi joku aikuinen neuvoja huutamassa.Se on semmoinen juttu, että nykyaikana ei VALVOTA lapsia, ei pieniä eikä isoja.
se vaan ettei miehen ole ennen navetta hommia tehneet, vaan se oin ollut naisten hommaa lypsää lehmät ja siivota parret. miehet ovat tehneet vain ne raskaimmat työt...Niin, eihän sitä nykyaikana: vanhoina hyvinä aikoina kun oli silmät selässä kun äiti paistoi pullaa ja kutoi aikansa kuluksi vähän sukkaa kymmenpäisen lapsilauman istuessa siivosti keittiön lattialla käpylehmiä vääntämässä ja isä huikkasi navettaan, että odottakaas niin tulen sitten lypsämään kun olen pitänyt isäkuukauden :stick:
Kamala juttu tosiaan, eihän tähän muuta osaa sanoa
ei täällä meidän jokivarressa ole ennen ollut tapana...Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23612985:no kaikki mun tuntemat miehet ennen vanhaankin kyllä osallistui navetta hommiin niin meillä kuin muuallaki
kuule kun olen lukenut mummuni ja vaarini sukukirjoja, siellä 1800-luvun puolelta lähtien oli joka perheessä vähintään yksi lapsista hukkunut tai tukehtunut ja pappanikin kertoi nuorena pelastaneensa kaksi pienenmpää sisarustaan lähi järvestä.Se on semmoinen juttu, että nykyaikana ei VALVOTA lapsia, ei pieniä eikä isoja.
Suojelusenkeleiden vapaapäivämikä ihme eilisessä oli kun se 2v hukkui, 3v hukkui, 9v kuoli auton alle, 12v loukkaantui vakavasti ym ym
Raskaita kyyneleitä vuodatan tämän perheen ja pikkuisen vuoksi. Maailmaan mahtuu ihan tarpeeksi vääryyttä, että pienen ihmisen tarvitsisi lähteä rakkaidensa luota. Toivon kaiken maailman voimat tämän, ja muidenkin rakkaansa menettäneiden läheisten tueksi!mikä ihme eilisessä oli kun se 2v hukkui, 3v hukkui, 9v kuoli auton alle, 12v loukkaantui vakavasti ym ym
Mä en vaan käsitä, että toisilla on tää asenne.Se on semmoinen juttu, että nykyaikana ei VALVOTA lapsia, ei pieniä eikä isoja.