Kadonneet palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on käynyt mielessä, että mitä The Titityylle mahtaa kuulua. Oli niin huonossa kunnossa eronsa jälkeen ja sitten yhtäkkiä lopetti palstailun.

Toinen, kenestä olisi mukava kuulla on Möhkösfantti tai joku vastaava. Oli puoliksi brasilialainen tumma nainen, jolla oli marokkolainen mies. Hänen pieni vauvansa sairastui jotenkin vakavasti ja muuttivat silti Marokkoon täältä Suomesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Mulla on käynyt mielessä, että mitä The Titityylle mahtaa kuulua. Oli niin huonossa kunnossa eronsa jälkeen ja sitten yhtäkkiä lopetti palstailun.

Toinen, kenestä olisi mukava kuulla on Möhkösfantti tai joku vastaava. Oli puoliksi brasilialainen tumma nainen, jolla oli marokkolainen mies. Hänen pieni vauvansa sairastui jotenkin vakavasti ja muuttivat silti Marokkoon täältä Suomesta.

En mä tiiä muutaku, et huutista se vissiin harrastelee vieläkin =)
Ja kyllä se vissiin joskus palstallakin on käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:

En mä tiiä muutaku, et huutista se vissiin harrastelee vieläkin =)
Ja kyllä se vissiin joskus palstallakin on käynyt.

Tarkoitatko Titityytä?

Onko tiinua enää näkynyt...aikoinaan palstaili, mullakin oli piiitkä tauko joten ei varmaan pariin vuoteen juteltu (mullakin oli aikoinaan eri nikki)ja yht.äkkiä tuli kys. nimimerkki mieleen =)

Yhteistyössä