Joo, niin tein. Ja koska se on nyt tehty, niin ei enää tarvitse sitä aisaa pohtia tai pähkäillä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No, sinä ainakin yritit :hug:
Toki ihan kaikki on aina mahdollista, mutta en jaksa enää toivoa ja odottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Kyllä se voi vielä ottaa yhteyttä. Sehän voi olla vaikka lomamatkalla jossain, eikä oo saanu sun kirjettä.
Ei ole sielä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko bongannut facebookista? Voihan sille olla lievä järkytys aluksi?
Niin...mutta mä vaan en tiedä sitten siinä kohtaa että mitä ajatella ihmisestä joka ei voi vastata vaikka että "tarvitsen miettimisaikaa". Koska ihan yhtälailla mulla on ollut täällä ns. pasmat sekaisin kun olen pohtinut vaikka kuinka kauan että uskallanko ottaa yhteyttä ja kun vihdoin otin, niin vastaako ja koska.Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi::hug: voi surkeus mut ainahan on mahdollista et vielä jonain päivänä siskos ottaa suhun yhteyttä kun on voinut tarvita vähän aikaa sulatella asiaa :hug:
Maistraatista sain osoitteen ja paljon muuta tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mistä sä sait sen nykyisen osoitteen?
Mä en heti vastais koska onhan se shokki kun tuollainen tulee esille. En tietäisi mitä ajatella tai tehdä. kyllä se sieltä voi vastata vielä tai sitten se ajattelee että joku "kusettaa" häntä. Olisitpa mennyt oven taa niin kaikki asiat olisi tullut heti selväksi.. Toivon kyllä että hän vastaa sulle ni saatte asiat päätökseen oli se mikä tahansa... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Toki ihan kaikki on aina mahdollista, mutta en jaksa enää toivoa ja odottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Kyllä se voi vielä ottaa yhteyttä. Sehän voi olla vaikka lomamatkalla jossain, eikä oo saanu sun kirjettä.
No todellakin sanot syyn itsekin. Olet itsekin miettinyt pitkään uskallatko ottaa yhteyttä, joten tottakai se on siskolesikin ihan yhtä vaikeaa. Jos ei ole sinusta aiemmin tiennyt mitään, on voinut olla suurikin järkytys ja esim. pitääkirjettä pialana. Jo pelkkä tarvitsen miettimisaikaa- viestin lähettäminen voi tuntua liian paljolta tuossa tilanteessa. Sen lisäksi, että tosiaan voi olla ettei ole nyt tavoitettavissa tai esim. on juuri muuttanut, niin ettei kirje ole vielä perillä, kirje on kadonnut postissa tai muu vastaava täysin hänestä riippumaton seikka.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin...mutta mä vaan en tiedä sitten siinä kohtaa että mitä ajatella ihmisestä joka ei voi vastata vaikka että "tarvitsen miettimisaikaa". Koska ihan yhtälailla mulla on ollut täällä ns. pasmat sekaisin kun olen pohtinut vaikka kuinka kauan että uskallanko ottaa yhteyttä ja kun vihdoin otin, niin vastaako ja koska.Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi::hug: voi surkeus mut ainahan on mahdollista et vielä jonain päivänä siskos ottaa suhun yhteyttä kun on voinut tarvita vähän aikaa sulatella asiaa :hug:
Ei mielestäni järin reilu meininki.
Ei ne syyt oikeastaan voi minuun liittyä, koska emme ole edes koskaan tavanneet tms. Ja ymmärrän kyllä että saattaa pohtia/pähkäillä ja jopa pelätä.Alkuperäinen kirjoittaja irina:Hänellä voi olla omat syynsä, jotka eivät mitenkään liity sinuun. Ei ehkä halua muuttaa omaa elämäänsä/pelkää, mitä yhteydenotosta seuraa. Voihan olla myös, että ei tuota yhteistä vanhempaa koe itselleen vanhemmaksi ja siten vastaaminen hänellä tarkoittaisi myös tuon vanhemman merkityksen arvioimista jne.
Summa summarum, olet todella rohkea ja voit olla ylpeä itsestäsi!
Kuten itse sanoit "olen pohtinut vaikka kuinka kauan" anna toiselle hieman enemmän aikaa kuin viikko. Yllätys on voinut olla aika iso.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin...mutta mä vaan en tiedä sitten siinä kohtaa että mitä ajatella ihmisestä joka ei voi vastata vaikka että "tarvitsen miettimisaikaa". Koska ihan yhtälailla mulla on ollut täällä ns. pasmat sekaisin kun olen pohtinut vaikka kuinka kauan että uskallanko ottaa yhteyttä ja kun vihdoin otin, niin vastaako ja koska.Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi::hug: voi surkeus mut ainahan on mahdollista et vielä jonain päivänä siskos ottaa suhun yhteyttä kun on voinut tarvita vähän aikaa sulatella asiaa :hug:
Ei mielestäni järin reilu meininki.
En ymmärtänyt tota mieliksi kohtaa? Oletko katkera?Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän siskoasi:Itselläni lienee kolme vanhempaa sisarusta, joista en halua koskaan kuulla mitään. Mulla on ikioma perhe ja identiteetti, enkä kenekään mieliksi ala reviiriäni laajentamaan. Toivottavasti eivät koskaan ota yhteyttä, kun en ollenkaan halua tutustua.
Otan osaa sinun puolestasi, mutta ymmärrän siskosi kannan.