Kadonneen kipinän metsästys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinjuska

Jäsen
18.01.2008
80
0
6
Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä reilu 5 vuotta ja meillä on vuoden ikäinen tytär.Elämämme on ollut viime kuukaudet todella tasaisen tylsää,molemmat ovat usein iltaisin väsyneitä,mies töiden takia ja minä hoidettuani päivän lasta ja tehtyä kotitöitä ym.Olen menettänyt lähes täysin seksuaalisen mielenkiintoni miestäni kohtaan,mies haluaisi kyllä seksiä vaikka päivittäin mutta on kuulemma kyllästynyt ruinaamaan minkä ymmärrän kyllä täysin! Syynä tähän etten enää halua miestäni on varmaankin se että hän ei edes yritä olla millään lailla haluttava,piereskelee vaan illat ja lihonutkin on vuosien myötä aika reilusti koska liikunta ei pahemmin häntä kiinnosta..Kuulostaa pinnalliselta mutta näin se vaan on! Rakastan kyllä miestäni mutta haluan seksuaalisen kipinän takaisin! Koskaan hän ei kehu minua tai sano mitään nättiä,sanoo vaan saiskohan tänään pimppiä..Tuonko sitten pitäisi kiihottaa!Aina vaan narinaa siitä kun pitkässä suhteessa seksin tulo loppuu,ja jos minä ehdotan seksiä niin sanoo että katsotaan nyt jos ei sinua ala taas väsyttää tai päätä koskea..Siinäpä ne fiilikset sitten taan häipyy...

Kummalla meistä se asenneongelma oikein on?? Kun kuuntelee aina narinaa siitä kuinka naiset alkaa aina pihtamaan kun on pitempään oltu yhdessä eikä juurikaan mitään positiivista sanottavaa ole niin ei minua oikein sellaisen kanssa tee mieli sekstailla..

Tota, kannattaiskohan sun sanoa toi sama sun miehelle.. sano sille et olis kiva kuulla jotain positiivista välillä. Hellikää toisianne arjen lomassa, pienet kosketukset, suukot ja veikeät hymyt piristää yllättävän paljon toisinaan. olkaa toistenne lähellä!! Ja puhukaa!!

Et ole yksin :( Me olemme olleet kohta 8v yhdessä, lapsi 1v8kk. Seksi on todella vähentynyt,ja ihan samalla tavalla on mies sanonut ettei jaksa enää ruinata,ymmärrän myös. Ja himoitsen kyllä mieheni vartaloa,on hyvä,mutta ei paljon satsaa suihkussa käyntiin,eli ei käy läheskään päivittäin vaikka töissä hikoilee. Oikeastaan minä huolehdin että vaihtaa t-paidan joka päivä yms. ja nykyään on melkein niin että jos mies itse menee suihkuun,on hän vailla seksiä. Joskus käy jopa niin että jos en anna,hän suuttuu ja lähtee sohvalle nukkumaan,kuvittele!!!
Olen yrittänyt kertoa miksei itseäni jaksa kiinnostaa,mutta ei hän oikein älyä tai halua älytä. Meillä kitkaa aiheuttaa kotityöt ja tunnen itseni melkein orjaksi,ja kiitosta ei heru :'(
Seksi on kyllä loistavaa ettei ole siitä kiinni,tehdään kyllä kaikkea mutta ei se riitä mulle että haluisin enemmän. Musta vaan tuntuu että ainoa hetki kun ollaan yhdessä,on seksin aikana,muulloin ei sellasta hellyyttä saa,tai siis mun mielestä en saa tarpeeks...

Ja kaiken tän olen sanonut myös mun miehelle.

Lavruska: Mieheni on niiiiin juntti ettei puhu vakavasti,paitsi kaljapäissään... Hämeessä on miehet tällasia.