Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä reilu 5 vuotta ja meillä on vuoden ikäinen tytär.Elämämme on ollut viime kuukaudet todella tasaisen tylsää,molemmat ovat usein iltaisin väsyneitä,mies töiden takia ja minä hoidettuani päivän lasta ja tehtyä kotitöitä ym.Olen menettänyt lähes täysin seksuaalisen mielenkiintoni miestäni kohtaan,mies haluaisi kyllä seksiä vaikka päivittäin mutta on kuulemma kyllästynyt ruinaamaan minkä ymmärrän kyllä täysin! Syynä tähän etten enää halua miestäni on varmaankin se että hän ei edes yritä olla millään lailla haluttava,piereskelee vaan illat ja lihonutkin on vuosien myötä aika reilusti koska liikunta ei pahemmin häntä kiinnosta..Kuulostaa pinnalliselta mutta näin se vaan on! Rakastan kyllä miestäni mutta haluan seksuaalisen kipinän takaisin! Koskaan hän ei kehu minua tai sano mitään nättiä,sanoo vaan saiskohan tänään pimppiä..Tuonko sitten pitäisi kiihottaa!Aina vaan narinaa siitä kun pitkässä suhteessa seksin tulo loppuu,ja jos minä ehdotan seksiä niin sanoo että katsotaan nyt jos ei sinua ala taas väsyttää tai päätä koskea..Siinäpä ne fiilikset sitten taan häipyy...
Kummalla meistä se asenneongelma oikein on?? Kun kuuntelee aina narinaa siitä kuinka naiset alkaa aina pihtamaan kun on pitempään oltu yhdessä eikä juurikaan mitään positiivista sanottavaa ole niin ei minua oikein sellaisen kanssa tee mieli sekstailla..
Kummalla meistä se asenneongelma oikein on?? Kun kuuntelee aina narinaa siitä kuinka naiset alkaa aina pihtamaan kun on pitempään oltu yhdessä eikä juurikaan mitään positiivista sanottavaa ole niin ei minua oikein sellaisen kanssa tee mieli sekstailla..