Kädetön perhepäivähoitaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tyhmä";28830304]Mä en muutes hetkeäkään usko että sä oot mies. Oot tyhmä nainen kun luulet että miehet puhuu ja moralisoi samoja juttuja kuin naiset. ;)[/QUOTE]

Tuus tarkistaa asia ;) :D ei mua ennen naiseksi ollakaan epäilty :D sovinistiksi kyllä.

meillä on 8, 6 ja kohta 4 vuotiaat pojat... jatkuvasti ja kaikenaikaa (oli kyse minkä ikäisestä hyvänsä) ärsyttävät toisiaan ; ja toisinaan menevät sekoittamaan toistensa leikkejä, rikkomaan ja ottamaan -jopa kädestä. on opetettu, kielletty ja rangaistu ja yhä vaan tätä tapahtuu, ainakin kotosalla. Kontakti toiseen ja normaali kademieli- toisella on kivempi leikki kuin mulla, joten menenpä sen pilaamaan... ei tarkoita että se olisi hyväksyttävää tai että siihen ei puututtaisi, pointtina se että sitä tapahtuu oli kyse sitten ns. normaalisti kehittyvistä tai viiveellisesti eteenpäin menevistä lapsista... En pidä hyvänä ideana, että äiti on päivä / viikko kaupalla mukana lapsen hoitopaikassa alkutaipaleella. On todella vaikeata hoitajan olla normaalisti vieraan aikuisen syynäävien silmien alla, eivätkä lapset käyttäydy normaalisti, kuten on jo todettu. On itseasiassa eriskummallista, ettei hoitaja ole puuttunut tähän. Kyllä päiväkodissa sanotaan het laakista että pari tuntia yhdessä ja sitten ens kerralla lapsi jää itsekseen (vaikka itkemään) - tilanne rauhoitetaan kyllä, ne ovat ammattilaisia siellä. Heräsi kysymys, miksi äiti yhä vie lasta hoitoon paikkaan jonka hän kokee olevan väärä lapselleen. Soitto päivähoitotoimistoon ja lapsi päiväkotiin. Siellä on monta hoitajaa, ja jos jonkun kanssa ei oikein näkemykset natsaa niin on vielä liuta muita joiden kanssa ehkä on enemmän ajatukset yksissä. Itse vein esikoisen ensin perhepäivähoitoon ja juttutuokion sekä muutaman hetken tutustumisen sekä lapsen kanssa juttelun jälkeen totesin että ei ole meille oikea paikka. siirryimme sitten päiväkotiin ja kaikki meni hyvin.

• Tykkää
Reactions: tassun
[QUOTE="vierailija";28830433] juttutuokion sekä muutaman hetken tutustumisen sekä lapsen kanssa juttelun jälkeen totesin että ei ole meille oikea paikka. siirryimme sitten päiväkotiin ja kaikki meni hyvin.[/QUOTE]

Kertoisitko mikä paikasta teki teille väärän?

Yhteistyössä