Kadehditko nuoruutta?

  • Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti
42
En. Tai no toi ulkonäkö... kyllä mä haluaisin näyttää vielä sanotaan 36-vuotiaalta itseltäni, mutta en haluaisi olla sitä. En kyllä mitenkään kaunis ollut, mutta kyllä tää vanheneva naama silti potuttaa.
 
"tytön äiti"
En. Aikansa kutakin. Mä olen ollut hyvännäköinen ja saanut tarpeeksi ihailua ja saan sitä vieläkin. :)

Mä olen lähinnä yllättynyt siitä, miten tyytymättömiä nuoret nykyään ovat. Miten se näin on muuttunut?
Nuoruus pitäisi olla ihmisen parasta aikaa.
 
"vieras"
En kadehdi, elin itse nuoruuteni aikana, jolloin elämä ei ollut näin hektistä ja epävarmaa ja saimme oikeasti nauttia nuoruudesta ilman sen kummempia paineita. Olen sitä sukupolvea joka syntyi onnellisten tähtien alla.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28261040]En kadehdi, elin itse nuoruuteni aikana, jolloin elämä ei ollut näin hektistä ja epävarmaa ja saimme oikeasti nauttia nuoruudesta ilman sen kummempia paineita. Olen sitä sukupolvea joka syntyi onnellisten tähtien alla.[/QUOTE]
Aika samoin ajattelen :) Ainoa, mitä nyt voisi jollain tavalla kadehtia, on terveys. Tosin ei kaikki nuoretkaan terveitä ole.
 
EI ja ei
En. Nuoruus on/oli minulle epävarmuuden aikaa, kun ei ollut ikinä varma omasta itsestään, valinnoistaan, toiveistaan ja tarpeistaan. Nyt iän myötä olen kypsynyt ja ottanut opikseni monta asiaa. Elämä ei ole suorittamista ja nyt tiedän, mitä elämältäni haluan.
 
"mie"
en kadehdi - olenhan minäkin saannut olla nuori jo kerran. Jokaisella meillä on sama mahdollisuus ja jokainen käyttää nuoruuden niin kuin parhaakseen näkee. Minun polku sopi minulle, sain olla vapaa, matkustaa, asua useammassa eri maassa - nyt on ihana kun osaa nauttia myös rauhasta.
 
En todellakaan! Kyllä mulle kelpais vähemmän raskausarpia ja vähemmän roikkuvat tissit mutta en varsinaisesti kadehdi nuorempia. Joskus lähinnä säälin ihmisiä, joilla koko elämän sisältö on oma ja muiden ulkonäkö...
 
"mamma"
En haluaisi olla muuta kuin mitä tällä hetkellä olen. En siis kadehdi ketään. Voisin olla vähän laihempi mutta niin moni on minua lihavempia joten täytynee olla tyytyväinen tähänkin :)
 
Mä odotan, että olen nelikymppinen.
Elättelen toiveita, että olen siihen mennessä hyväksynyt itseni ja löytänyt jonkun sisäisen harmonian ja ennen kaikkea osaisin elää hetkessä.
Sen lisäksi, että sitten saa varmaan olla enempi rauhassa, eikä tarvitse pelätä jatkuvasti jotain raiskaajia tms. Luulisin ainakin.

Just puhuttiin kaverin kanssa, että nuoruus on sellasta, et odottaa koko ajan jotakin.
Elämä on sellasta "sitten kun"-elämää.
Parikymppisiä ollaan molemmat.
 
opopo
en kadehdi nuoruutta, mutta joskus olen vihainen itselleni siitä, etten käyttänyt mahdollisuuksiani silloin, kun itse olin nuori, vaan mieluummin ryyppäsin, laiskottelin ja vetelehdin. Yritän estää lapsiani sortumasta samaan.
 

Yhteistyössä