K
kypsä ruoanlaittoon
Vieras
Rakastan kunnollista itsetehtyä ruokaa, mutta en jumalauta jaksaisi koko päivää olla aamusta iltaan keittiössä.
Jo 4-henkinen perhe syö niin paljon, että jos haluaa itsetehdyt leivät, pullat, ruoat jne. niin jonkin pitäisi olla keittiössä tosi paljon.
Kiukuttaa niin helkkaristi välillä, vain jos pyytää voi mies tehdä ruoan ja sekin on tyyliä ranskalaiset uuniin kalapuikoilla (mikä ei minusta ole ruokkaa vaan einestä)
Jo 4-henkinen perhe syö niin paljon, että jos haluaa itsetehdyt leivät, pullat, ruoat jne. niin jonkin pitäisi olla keittiössä tosi paljon.
Kiukuttaa niin helkkaristi välillä, vain jos pyytää voi mies tehdä ruoan ja sekin on tyyliä ranskalaiset uuniin kalapuikoilla (mikä ei minusta ole ruokkaa vaan einestä)