kaavoja vauvan vaatteisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkanen1984
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkanen1984

Jäsen
03.01.2010
308
0
16
osaako joku neuvoa minua..?

Mistä löytyisi helppoja kaavoja vauvan bodyihin, potkareihin, ihan perus vaatteisiin. meinaa päivisin käydä aika vähän pitkäksi niin jos opettelisi itse tekemään lapslle värikkäitä vaatteita...

onko niissä lehdissä kaavojakin? mites, saako kirjastosta lainatakin niitä käsityölehtiä, vai vain siellä selata?

Mie kun aattelin et jos alan ostamaan ihan niitä kaavo niin tulee hirmu kalliiksi, mutta siis lehdistäkin löytyy... huomaa että ihan aloittelija olen... :snotty:

kirjastosta saa kaavat ja ainakin täältä hkistä löytyy kattava valikoima lehtiä (ottobre, muotimuksu yms...) kirppareita kannattaa kierrellä ja kurkkia lehti pinoja :)

Jos halvalla meinasit päästä, niin ei onnaa. Jos haluat tehdä erikoisempia vaatteeita (myllymuksujen kankaat, yms), niin sitten kannattaa. Kaikki yksityiskohdat, napit, nyörit, resorit, kangasmerkit, vetoketjut ovat julmetun kalliita. Ja ne hienot kankaat.

Kierrättämällä vanhoja kankaita ja vaatteita toki saa edukkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Halvalla et pääse:
Jos halvalla meinasit päästä, niin ei onnaa. Jos haluat tehdä erikoisempia vaatteeita (myllymuksujen kankaat, yms), niin sitten kannattaa. Kaikki yksityiskohdat, napit, nyörit, resorit, kangasmerkit, vetoketjut ovat julmetun kalliita. Ja ne hienot kankaat.

Kierrättämällä vanhoja kankaita ja vaatteita toki saa edukkaasti.

lähinnä ajankulua itselle. ja jahka vähän taitoa karttuu niin ehkä ne vaatteet alkaa jo olemaan ihan kivan näköisiäkin niin sitten saa tehtyä mieluisia värikkäitä vaatteita, mitä ei oikein kaupoisa tunnu löytyvän.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Uusimmassa Ottobre nimisessä lehdessä oli bodyn kaavoja.

kävin tuon lehden hakemassa, selkeän oloiset kaavat ja ohjeet, saatan jopa onnistua. :)

Kiitos vinkeistä!

Minäkin olisin tullut suosittelemaan Ottobrea. Helpot ja hyvät kaavat. Kannattaa tutkiskella kirjastossa myös vanhempia Ottobreja ja Suuri Käsityö-lehtiä.