kaavinnan jälkeen kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ressu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ressu

Jäsen
22.01.2005
36
0
6
Onko normaalia. Itselleni tehtiin kaavinta epäonnistuneen lääkkeellisen jälkeen perjantaina. La ja su meni hyvin, nyt vatsassa polttavaa tunnetta. Kuuluuko asiaan? soitin jo sairaalan osastolle, mutta koska vuotoa ja kuumetta ei ole, käskivät seurailla. Hermostuttaa niin pirusti.

Mulla epäonnistui kaavinta siten että jäi palanen istukkaa kohtuun ja se rupes sitte supistelemaan ja jouduttiin tekemään uus kaavinta. Mutta kohtu oli jo tulehtunu ja sain vielä antipiootit. Kivut oli niin kovat ettei tienny miten päin olis ollu, vuotoa ei ollu paljoa mut kipujen takia pääsin tutkimuksiin ja sit se olikin kova kiire leikkuriin.

todettiin ultralla ja sisätutkimuksella. Ne ei vaan heti tajunnu et mitä se on, useampi lääkäri kävi ronklaamassa ja sit ku ne tajus et mitä siellä on ni saman tien osastolle ja kiireellisenä leikkuriin.
mut toivotaan et se pääset vähemmällä ja se on jotain ohimenevää kipua, ei ollu nääs kiva kokemus.

mulla tehtiin ensin kaavinta tm.n takia ja kuusviikkoo sen jälkeen toinen kun kaikki ei ollu tullu ulos ekallakertaa....oireena oli vuotoo 2-3 päivän välei paras tauko oli7 päivää ..sit rupeskin tuleen syöksyvuotoja mitä epäiltiin polilla runsaiks kuukautisiksi....kunnes menin sairaalan ensiapuun ja pääsin uä:n ja todettiin et kaikki ei tullu ulos siinä meni sairastaessa yks kaunis kesä... :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 11:07 Ressu kirjoitti:
Onko normaalia. Itselleni tehtiin kaavinta epäonnistuneen lääkkeellisen jälkeen perjantaina. La ja su meni hyvin, nyt vatsassa polttavaa tunnetta. Kuuluuko asiaan? soitin jo sairaalan osastolle, mutta koska vuotoa ja kuumetta ei ole, käskivät seurailla. Hermostuttaa niin pirusti.

Mulla oli kaavinnan jälkeen kipuja viikon verran. Pari ekaa päivää sen jälkeen oli koko ajan kipeä vatsa, särkylääkekään ei vienyt kokonaan kipua pois. Sit vähän myöhemmin tuli sellaisia kouristuksia ja kuukautistyyppistäkipua, kun kohtu supisteli. Viikon verran oli kipuja. Välillä vieläkin kouristaa vähän, vaikka kaavinnasta jo kaksi viikkoa. Vuodon lisäksi ei ole muita oireita. Polilla sanoivat, että jos kuume ei nouse, vuoto ei käy runsaammaksi tai yleiskunto huonone, voi rauhassa seurata tilannetta.

kävin sitten polilla näyttämässä. Kaikki veriarvot ok, mutta antoivat varoiksi antibiootit, ettei vaan tule mitään, kun kohtu aristi. Kiitos vastauksista meme. Juuri tuollaista kipua mullakin on, eli varmaan ihan kuuluu tähän juttuun. Olen vaan niin kova panikoimaan.

niin miemehän se oli eikä meme. Mulle sanottiin ihan samoin, mutta olen sellainen paniikkiheikki ja tosta yleiskunnosta. Se on mulla ihan huono jo nyt, kun meni verta epäonnistuneen lääkkeellisen jälkeen tosi paljon, niin että ennen kaavintaa menin shokkiin. Sain verta, mutta hemppa oli nyt viikon kaavinnasta 90. Joten yleiskuntoon ei voi verrata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 09:46 Ressu kirjoitti:
niin miemehän se oli eikä meme. Mulle sanottiin ihan samoin, mutta olen sellainen paniikkiheikki ja tosta yleiskunnosta. Se on mulla ihan huono jo nyt, kun meni verta epäonnistuneen lääkkeellisen jälkeen tosi paljon, niin että ennen kaavintaa menin shokkiin. Sain verta, mutta hemppa oli nyt viikon kaavinnasta 90. Joten yleiskuntoon ei voi verrata.

Kirjoitusvirhe...meme ja mieme on siis yksi ja sama henkilö. Kiitos myös sinulle rohkaisevasta vastauksesta Ressu! Uskoisin kipujen kuuluvan asiaan. Ainakin minulla on kivut hävinneet sen ekan viikon jälkeen. Paniikki on paha kierre...pelko lisää fyysisiä tuntemuksia ja olosta tulee entistä kurjempi. Kurjaa, että ole joutunut kestämään pitkän kaavanmukaan moisen... En saanut antibiootteja, koska mulla ei ollut muita oireita. jaksamista ja paranemista sulle!

Yhteistyössä