Kaavinnan jälkeiset oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pegasus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pegasus

Jäsen
02.07.2004
191
0
16
Kaavinta oli viime perjantaina 15.9 (tuulimuna)
Raskausoireet olivat kaavintaan asti todella voimakkaat. Nyt kaavinnan jälkeen oireista muut ovat lähes hävinneet mutta todella voimakkaina jatkuvat poltot nivusissa, etureisissä ja alaselässä...neuvolassa sanottiin että ne ovat jotain liitoskipuja...onko siis mahdollista että kaavinnan jälkeen nämä samat kivut jatkuvat vieläkin...luulisin ainakin että mitään tulehdusta ei olisi koska veri ei haise mitenkään kummalliselle (vielä hieman punertavaa vuotoa) eikä kuumekaan ole noussut.Maha on vielä todella turvoksissa mutta olen kuullut että se voi olla täysin normaalia vielä jonkun aikaa.. Kuinka nopeasti kohdun tulisi palautua ennalleen?

mulla oli kaavinta viikolla 11 tuli jonkun verran vuotoa ja mulla tapahtu lääkäreitten virhe ja kohtu tulehtu,mul oli kova kuume ja kivut mahassa ja jouduin uuteen kaavintaan.ne sano et aina pitäs lääkitä penisliinillä tai antipiootilla kaavinnan jälkeen siltä varalta et ei tulehtuis.mulla näin ei tehty,miten sulla?kipuja oli n.3-5 päivää.ehkä osa oireita oli henkisen pettymyksen ja tarkkailun tulos.se on kova pala purtavaksi.otan osaa.voimia ja enkeleitä sinulle :flower: :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 13:59 ninni kirjoitti:
mulla oli kaavinta viikolla 11 tuli jonkun verran vuotoa ja mulla tapahtu lääkäreitten virhe ja kohtu tulehtu,mul oli kova kuume ja kivut mahassa ja jouduin uuteen kaavintaan.ne sano et aina pitäs lääkitä penisliinillä tai antipiootilla kaavinnan jälkeen siltä varalta et ei tulehtuis.mulla näin ei tehty,miten sulla?kipuja oli n.3-5 päivää.ehkä osa oireita oli henkisen pettymyksen ja tarkkailun tulos.se on kova pala purtavaksi.otan osaa.voimia ja enkeleitä sinulle :flower: :saint:

Kiitos sinulle
Mulla oli niin kovat kivut kaavinnan jälkeen ettei edes suoneen tiputettavat lääkkeet auttaneet..eivät olis laskeneet kotio mut halusin omalla vastuulla lähteä. Ensimmäinen yö yhtä tuskaa poltot oli kauheat. Luulin että kivut loppui mutta ei enkä tiedä missä syy, kuumettakaan ei ole missään vaiheessa ollut...varmaan ens viikolla menen lääkärille jos ei helpota. Mulla alkoi antibioottikuuri päivää ennen kaavintaa korva tulehdukseen..muuten en kuuria ole saanu..mulla vuotaa vielä jonkin verran verta, huomenna olis viikko kaavinnasta, toivottavasti loppuu piakkoin...
Henkisesti olen kyllä ihan lopussa ja voi olla että muut kivut tuntuvat senkin vuoksi pahoilta en tiedä...

Yhteistyössä