Kaato sateessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pyöräilyn töistä kotiin. Vettä tuli Esteri oli suosiollinen. Olin aivan märkä kun nousin viimeistä mäkeä. Pihalle päästyäni avasin pyörä suojan oven. Vettä valuu vaatteitani. Äkkiä pyörä lukkoon ja kotiin. Asuin 3 kerroksinen kerrostalon alakerrassa maan tasalla. Eli menin parvekkeen kautta sisälle. Olin asentanut lukon siihen . Vähän se kirpasi mutta oli mukava kun ei tarvinut mennä rappukäytävän kautta kotiin. Kävelin suoraan suihkuun heitin märät vaatteet lattialle ja laitoin suihkun päälle. Kuuma vesi lämmitti. Oli pieni kiire siskoni oli tulossa. Äkkiä puhtaat vaatteet päälle. Kun sain t- paidan puettua ovikello soi. Avasin oven. Siskoni seisoi siinä. Ootko valmis hän sanoi. Mihin kysyin. Treffeille tuli vastaus. Mee nyt sanoin. Kyllä siskoni inisi. Mun työkaveri on ollut sinkkuna 2-vuotta ja lupasin sille järjestää treffit. Joten mennään. Katselin siskoani ei sitten mitään naimisiin juhannuksena naista sanoin. Siskoni vilkaisi minua. Ei ei.

Istuin pelkääjän paikalle siskoni bakuun. Valkoinen Johto tähti. Hän ajoi Naantaliin keskustaan. Bensa aseman pihalle. Nyt mennään hän sanoi ja hyppäsi autosta avasin oven ja seurasin siskoani sisälle. Istu siinä hetki. Milla tulee kohta katsoin kun siskoni puhui jotain kassa neidille. Sitten siskoni meni ulos ja hyppäsi autoonsa. Voi perkele kirosi nyt se hullu jätti mut tänne. Pian kassa neiti tuli pöydän viereen moi mä olen Milla sun siskosi työ kaveri. Tä on mun toinen työpaikka käyn täällä välillä tuuraamassa iltaisin. Katselin neitoa ei ollut mikään siro neiti. Esittelin itseni. Ja kirosi mielessäni siskoani. Järjestää reffit tuntemattoman kanssa ja pakenee paikalta. Mun täytyy vielä olla täällä vielä hetki. Vakio myyjä tulee kohta. Milla meni kassalle palvelemaan asiakkaita. 15 minuutin päästä Hän tuli nyt oon vapaalla hän sanoi. Minne mennään hän kysyi. Ei haittaa sanoin sit mennään meille hän sanoi. Kävelimme ulos. Milla avasi Nissanin oven hyppää kyytiin. Auto oli iso sedanin. Hyppäsin autoon. Katsoin taka penkkiä pari tyynyä ja iso Nalle täytti sen. Peilissä roikkui pikku Nalle ja koje laudalla oli pieni pöytäliina.

Milla ajoi rauhallisesti. Odotti risteyksissä olemattomia autoja. Puolen tunnin päästä saavuimme ison talon pihalle. Onko tämä sinun kysyin. Ei mun vanhemmat asuu tällä. Mulla on pikku asunto tuolla rannalla.Milla osoitti kädellä. Hän pysäytti auton ja avasi oven. En viitsi ajaa pidemmälle. Kävellään. Hyppäsin autosta ja seurasin häntä. Tie kaartui metsikön läpi. Hirsi mökki näkyi. Modermi ulkonäkö iso ikkuna etelään. Tä on mun Milla sanoi. Otin vähän lainaa ja rakensin tämän. Tai rakennutti. Riittää hyvin. Astuimme sisälle. Otin kengät pois . Korkee katto siisti sisältä. Asutko todella täällä kysyin. Kyllä tä on hyvän kokoinen. Keittiö WC jossa on suihku. Sauna lähellä rantaa. Ja vielä toi pikku huone. Milla avasi sen oven. Tyhjähkö huone jossa oli laatikoita ja pöytä. Mun täytyy käydä suihkussa Milla sanoi. Vai lämmitetäänkö sauna. Milla käveli suihku huoneeseen. Avasin ulkooven ja menin terassin portaille istumaan. Perkeleen sisko kirosi. Kohta varmaan ton vanhemmat tulee tänne. Olin käynyt muutaman kerran käynyt treffeillä siskoni järjestämänä. Yhdellä oli ollut kirkkokin valmiiksi varattuna seuraavaksi kesäksi sulhanen vain puuttui. 15 minuutin päästä Milla tuli terassille. Nyt voidaan lähteä vaikka minne hän sanoi. Oli pukeutunut valkoiseen pitkään kesä leninkiin. Hiukset olivat vähän kosteita ja hän harjasi niitä. Otatko jotain hän kysyi. Jos sulla on Kolaa niin sitä. Pian kädessäni oli lasi Kolaa. Paistoin sitä. Tässä on votkaa mukana sanoin. Niin onkin Milla vastasi että et pelkää minua. En taida pelätä mutta en luota siskoni. Se yrittää naittaa minua tai ainakin löytää mulle tyttöystävän. Yhdellä oli jo kirkkokin varattuna. Kyseli ammattia ja asunko omistus asunnossa. Ai sä tapasin Kirsin. Se menee naimisiin kahden viikon päästä. Se löysi itselleen miehen. Onko sullakin kirkko varattuna. Ei ole. Älä pelkää. En oo käynyt pitkään aikaan treffeillä. Sun sisko sanoi että sä oot komee ja kiltti. Niin oli sut pakko nähdä. Mut unohdetaan ne kirkot. Lähetäänkö johonkin. Täälä on aina vaarana et mun vanhemmat tulee käymään. Ne sanoo mitä ne ajattelee. Sano sinä vastasin. Mulla on mönkijä. Lähdetään käymään tossa lähti ravintolassa. Milla käveli pienen talliin ja avasi oven. Mulla ei oo kun yksi kypärä. Pidä sinä sanoin. Kohta Milla ajoi ja minä istuin takana. Milla ajoi pientä metsä tietä alussa sitten se vaihtui isommaksi. Sitten vielä pieni pätkä asfaltti tietä ja olimme perillä. Hyppäsin pois mönkijän päältä. Milla otti kypärän pois päästään. Voi vittu hän sanoi. Mikä nyt. Tuolla istui mun vanhemmat. Kohta ne kysyy sulta kaikkea. Ei haittaa sanoin. Milla laittoi kypärän taka boksiin. Kävelimme pöytään istumaan. Moikkasi kumpaakin ja kätteli. Millan äiti supisti Sillalle jotain.

Millan äiti supisti Millalle jotain. Millan isä haki pöytään oluen ja lonkeron. Milla otti oluen käteensä ja joo siitä kunnolla. Nostin lonkero lasia ja kiitin. Olin hiljaa ja katselin kun Äiti kyseli tyttäreltä. Välillä Milla vilkuili minua. Millan isä jutteli naapuri pöydän porukkojen kanssa. Lonkeron juotuani Nousin pöydästä ja kävelin rantaan. Muutamia veneitä oli laiturissa. Katselin välillä ravintolaan päin. 10 minuutin päästä palasin takaisin. Millalla oli uusi tuoppi edessään. Hän viittoi tulemaan pöytään. Kävelin rauhassa. Ajatko mönkkäri takas. En kestä noita selvänä. Kun olet juonut ton mennään sanoin. Istuin mönkijän ajan paikalle ja Milla tuli taakse. Lähdin rauhassa ajaa. Milla neuvoi aina mihin tuli kääntyä. Ajoin varovaisesti. Milla ajoi mönkijän vajaan. Minä meen sisälle hän sanoi. Sisälle päästyään. Hän otti siiderin jääkaapista ja joi suoraan pullosta. Otatko sinä ei kiitos sanoin. Oot liian kiltti Milla sanoi. Onko sinulla paheita. On vastasin. Mutta ei niistä. Mutta lupaan nukkua tossa sängyssä sun kanssa jos vaan nukutaan sillä en taida tänään enää päästä kotiin. Et niin tuli vastaus. Olin väsynyt heitin vaatteet tuolille ja lämmin sänkyyn. Aamulla heräsin kun

Kun aurinko paistoi silmiini laitoin vaatteet päälleni pöydällä oli lappu älä lähde ennen kun olen herännyt. Tiski pöydällä oli muutamia tyhjiä siideri pulloja. Kirjoitin lappuun lähdin rannalle kävelee. Laitoin kengät jalkaan ja poistuin asunnosta. Kävelin aivan rannalle. Oikealla oli mökkejä ja vasen näytti autiolta. Lähdin kävelee vasemmalle. Kaljoinen ranta välillä oli kaisloja ja välillä kivikkoista. Saavuin hiekkarannalle siellä oli kylttejä kunnan uimaranta. Paikalle oli tuotu kontti johon oli rakennettu kioski. Jäin rannalle olevalle penkille istumaan. Pian paikalle tuli auto Vartia Käveli kioskille kuittasi ja jatkoi matkaan. Pian hän palasi autolle. Lähdin pikku hiljaa kävelee takaisin päin. Huomasin jonkun miehen kävelevän vastaan. Se oli Millan isä. Hän käveli luokseni. Ja moikkasi. Kysyi eikö enää nukuta. Ei menin aikasin nukkumaan. Oli raskas viikko pitäisi välillä levätä. Antoiko Milla sinun nukkua? Hän kysyi kun se juo 3 siideriä se ei anna kenenkään nukkua. Puhuu ja höpöttää koko ajan. Taisin olla väsynyt ja sanoin sille että mun täytyy nukkua. Mutta nyt se nukkui kun lähdin. Ootteko kauan tunteneet hän uteli. Alle vuorokauden se on mun siskon kavereita sanoi. Se tän tapamisen järjesti. Se on aina yrittänyt naittaa mua. Mutta en taida olla sitoutuvaa tyyppiä. En oikein kestä sitä kiukuttelua. No Milla sopii sulle hyvin hän sanoi. Se kiukuttelua huippu osaaja. Pilkku lapsesta asti.

Ei se vielä mulle ole kiukutellut. Sanoin. Meen katsoo onko se jo herännyt. Jos se haluis viedä mut Naantaliin linja-auto pysäkille. Millan isä käveli mukana. Kertoi miten he olivat ostaneet pätkän rantaa ja sen rauhoitus prosessista ja sen suunnittelusta. Lupasi viedä minut Naantalin jos Milla nukkui. Kävelin terassille. Ja avasin oven. Milla oli herännyt ja makoili vielä sängyssä. Et lähtenytkään. En näin lapun ja kirjoitin sulle että menen rannalle. Näin isäsikin siellä. Jaa oliko kuskaamassa sinua pois täältä. Ei mitään sellaista vastasin. Pidätkö musta Milla kysyi. Voi että vastasin. Tutustutaan ensin. Vai pitääkö heti nussia sanoin. En mitä sitä mutta nähdäänkö me vielä. Nähdään nähdään kunhan et sitä kysele koko ajan. Mutta onko sulla kunnon irto teetä. Ei ole ei edes pussi teetä. Mun vanhempien luona vois olla. Mutta mä haluun olla rauhassa niiltä. Mä jään päiväksi jos lainata autoa käyn kaupasta hakemassa. En lainaa mä tuun kuskiksi. Milla heitän peiton pois päältään ja ottaa yö paidan päältään. Nään isot Millan paljaat rinnat. Käännyn toiseen suuntaan. Mi

Miksi sinä käännyin olisit vaan katsonut Milla sanoi. Voi että vastasin. 5-minutin päästä Milla sanoi nyt mennään sitten. Katsoin häntä tukka putkella mutta kiva kesäinen hame päällä. Kävelimme autolle Millan isä oli hakkaamasa halkoja mihin menette. Haetaan irto teetä vastasin. Millalla ei ole. Mulla on Millan isä sanoi. Ceylon teetä. Tulkaa mukaan niin annan. Milla katsoi minua vihaisena. Nyt ei tarvitse saastuttaa sanoin. Kävelimme ulko ovelle. Kun Millan isä tuli sisältä ja ojensi ison purkin Ceylon teetä. Tä on nyt teidän. Sain yritys lahjaksi enkä juo teetä. Milla nappasi tee purkin ja otti kädestäni kiinni ja veti minua kohti asuntoaan.

Ootko vihainen kysyin. En tuli napakka vastaus. Mutta se muistuttaa tästä koko loppu vuoden. Mutta etkö juo kahvia. En se maistuu pahalle. Jotkut teet on ihan hyviä vastasin. Kävelimme takaisin Millan mökille. Keitin itselleni teetä. Milla ihmetteli keitto rituaaliani. Teen hauduttua tarjosin hänellekin. Ihan juotavaa sanoin. Milla maistoi myös. Nyt sitten oot mun seurassa siellä vuorokauden. Ja illalla mennään ranta ravintolaan siellä on joku live ilta. Mennään vaan sanoin. Mutta lupasin jäädä päiväksi en vuorokaudeksi. Eikö se ole sama juttu Milla sanoi.

Pian soi puhelin pensas asemalta soitettiin ja kyseltiin Milla töihin. Sanoin mee vaan meen auttaa isääsi halon hakkuussa. Lähden jos et mee mutta illalla oot mun seurassa. Vastasin juu. Milla vaihtoi vaatteet. Ja lähti. Lähdin kävelee kohti hänen vanhempien taloa.

Lähdettiin kerran seuruseluaikana nykyisen vaimoni kanssa soutelemaan, kiertämään erästä kookkaanpuoleista saarta. Oli helteinen iltapäivä, vaimolla pelkkä kevyt kesämekko, minulla shortsit, jotka saaren takana riisuin niin kuin vaimokin. Jotenkin siinä ei lainkaan tajuttu, että selän takaa nousee kuin tyhjästä ukkospilvi. Kiireesti soutamaan mökille päin, mutta eihän me minnekään ennätetty, kun jo rävähteli ja kohta jo vettä tuli kuin saavista.

Siinä sattui kohdalle pikkuinen mökki, laituri ja sauna, jonka piipusta nousi savu. Saunan kuistilla oli mies, joka viittoili tulemaan rantaan. Rakeitakin oli jo ilmassa, ja tyttöysävä kauhuissaan.

Niinpä rantaan, jossa tämä noin kuusikymppinen mies suuren susikoiran kanssa otti meidät vastaan. "Kiireesti saunaan", mies hoputti, eikä meitä tarvinnut kahdesti käskeä. Sauna oli valmistumassa kylpykuntoon, lämpö jo noussut, joten kohta istuimme vaimon kanssa lauteilla, jonne mies tuli kohta kolmanneksi.

Siinä sitten istuimme löylyn lämmössä, katsellen ikkunasta sateiselle järvelle. Olihan se romanttista, kun siihen pian rentoutui. Ja olihan se seksikästä, erittäinkin. Olimme jo vaimon kanssa veneessä virittyneet. Tunne palasi, ja minkäs me sille tilanteelle voimme. Pyyhkeittein varassa keplottelimme saunakahvit ja odottelimme että pilvi väistyi ja vaatteet hieman saunan orsilla kuivahtivat.

En nähnyt pihalla ketään autokin oli poissa pihalta. Jatkoin kävelyä metsä tietä ja saavuin metsäniitylle. Siellä oli hevosia. Niitty oli iso ja mielestäni huonosti aidattu. Aita oli se oli kyseinalaisessa kunnossa. Olin kääntymässä takaisin päin kun kun pitkä nainen käveli vastaan työntäen kärryjä. Niissä oli isoja maito tonkkia. Onko nuo hevoset sinun kysyin. Osa on osa on hoidettavana. Mutta aukaise toi portti kiitos menen siitä. Aikaisin portin. Nainen meni siitä kärryillä. Suljin sen ja aloitin takaisin kävelyn. Menin Millan mökille ja etsin kaapista syötävää. Tein itselleni lounasta ja menin ottamaan pienet unet. Milla soitti ja pyysi lämmittää saunan kävelin saunalle ja etsin tulitikku laitoin paperia sytykkeeksi. Kiuas lämpeni hitaasti. Parin päällisen jälkeen Milla tuli. Hän halasi minua kiva kun jäit. Hän sanoi. Mennään saunaa. Milla otti itselleen kylpytakki ja ojensi minulle pyyhkeen. Kävelimme saunalle. Saunan eteiseen päästyäni otimme vaatteet pois päältä. Milla oli pyöreä mutta pehmeä. Ihan kivan näköinen katselin hieman liikaa ja etumukseni rupesi paisumaan. Voinko mennä saunaan kysyin ja avasin oven. Milla tuli perässä. Istuimme lauteille jossa oli puhdas pitkä pyyheliina. Saunaan oli kahdelle tilava. Lauteille olisi mahtunut vaikka nukkumaan. Seisooko sulla Milla kysyi. Taitaa se seistä sanoin. Haluatko Mua. Voi että sanoin. Totta kai mulla seisoo. Katsoin sun riisumista. Sulla on isot tissit ja oot nainen mun makuuni. En ole mikään tuhka muna ja en oo seurustellut pitkään aikaan sanoin. Mutta sanotaan vai haittaako se ettää olen minä kovana. Ei haittaa Milla sanoi. Milla heitti löylyä ja seisokkini laantui. Milla rupesi taas puhumaan kertoo mitä oli tehnyt töissä. Kuuntelin vaan. Heitin välillä kepollisen vettä. Sanoin meneväni kastautumaan mereen. Vesi tuntui kylmältä ja munani kutistui kunnolla. Menin takas saunalle ja Milla pesi itseään. Istuin vaan lauteilla ja en heittänyt vettä. Milla huuhtelu itsensä. Ja sanoi menevänsä pukuhuoneeseen . Minä juujtelin itseni laadoin päälleni kolme pesuvatillista lämmintä vettä. Milla oli päällään kylpytakki kun menin pukuhuoneeseen. Kiedon ympärilleni pyyhkeen ja otin vaatteeni kantoon. Lähdimme kävelee Millan asunnolle kun alkoi satamaan. Sitä tuli kevyesti. Talolle päästyämme se oli muuttunut jo kunnon sateeksi. Milla kysyi mitä juon. Kolaa sanoin. Milla otti itselleen siiderin ja ojensi hetken päästä cola lasin minulle. Tässä taitaa olla taas jotain seassa. Niin on Milla vastasi. Votka kola maistui hyvälle. Istuin tuolilla pelkkä pyyhe lauteilla ja Milla kylpytakissa. Me ei voida mennä kaatosateessa lähteä ajaa hän sanoi odotetaan että se menee ohi. Mulla ei oo enää puhtaita sukkia ja alushousuja sanoin. Laitan ne pesukonesee Milla sanoi. Mulla on pieni pesukone joka pesee nopeasti otin myös to paidan mukaan ja laitoin ne koneeseen. Milla laittoi ohjelman päälle ja pesuaineet koneeseen. Tä kestää puoli tuntia. Koskin Millan hiuksia. Kiitos Milla sanoi. Suuteli häntä. Ja uudelleen. Millan silmät loistivat. Ja suuteli vastaan. Pyyhkeeni putosi lattialle ja seisova kaluni tökki Millaa. Hän otti kädestäni kiinni ja veti sängylleen. Milla tuli päälleni. Sain otettua kylpytakki välitämme pois ja tunsin pehmeän Millan päälläni. Tuntui pehmeän naisen iho hyvältä. Milla taisi puhua kokoajan jotain en kuunnellut vaan ja janosin hänen kosketusta. Milla istui kaluni päälle se sujahti hänen sisälleen. Hän heilutti hiljalleen lantiota. Pehmeä nainen päällä mitä mies voi muuta toivoa. Millan silmät kiiluivat kun hän katseli minua. Milla selvästi pitkitti ja pitkitti laukeamistaan. En voinut mitään itselleni. Hän heilutti vielä lantiotaan. Ja nautti päällä olostaan. Vihdoin hän tuli viereen makaamaan. Nyt hän oli hiljaa. Koskettelin hänen hiuksiaan. Hän käpertyä lähemmäksi minua. Parin minuutin päästä hän kysyi rakastatko häntä. Tiesin että puhe alkaisi taas. Olin hiljaa.

Milla toisti kysymyksen. Sanoin että siellä ei sada enää ja meidän piti lähteä katsoo bändiä. Hyppäsin ylös ja kävelin pyykki koneelle laitoin Märät alushousut päälle. T paita oli märempi ja sukat.

Housut jalkaan ja kengät. Nyt mennään sanoin. Milla märisi jotain ja nousi ylös katsoin häntä. Oli upea neitokainen. Hän laittoi kylpytakki päälle ja käveli vessaan. Join votka kola loppuun ja kävelin ulos. Katsoin rannalle Millan isä käveli luokseni. Jäit vielä Millan luokse hän sanoi. Joo kiristi minua lupasin jäädä päiväksi mutta se on kuulema sama kun vuorokaudeksi. Lähdetään katsoo jotain bändiä eiliseen ranta ravitsemus liikkeeseen. Taidan ajaa taas mönkkäri takaisin. Joo Milla taitaa itsenäistyä isä sanoi. Se voisi kyllä asua kotona. Mutta se rakennutti tän mökin. Milla tuli ulos kypärä päässä ja käveli hakemaan mönkkäriä. Kaartoi luokseni hyppäsin kyytiin. Ja lähdimme kohti ravitsemus liikettä. Milla ajoi aika haipakkaa. Perille päästyämme Milla kääntyi kasvojen eteen. Mitä te puhuitte hän kysyi. Ei mitään vastasin. Kehui vaan sinua. Milla katsoi sillä silmällä. Valehtelet. Milla ottikupärän päästään suuteli häntä. Ei auta hän sanoi. Otin

Otin häntä kädestä kiinni mitä nyt. Milla katsoi vihaisena. Juttelit isäni kanssa se on yrittänyt naittaa minua. Tä taitaa olla nyt toisin päin vastasin mun sisko ja sinä yritätte nyt naittaa minua. En taida uhrautua enää. Kävelimme ravitsemus liikkeeseen bändi oli jo aloittanut. Porukka tanssi lattia oli täynnä. Pari neitoa tuli moikka Milla. Kävelin baari tiskille ostin itselleni kupin kaakaota. Kaikilla mausteilla ilman alkoholia. Hörppäilin kaakaota kun Milla tuli luokseni. Otti kädestäni kiinni ja kävelimme pöytään. Mistä tämä kunnia. Kaverini ovat pari vuotta sanoneet että en löydä poika ystävä. Eihän me seurustella sanoin. Milla kääntyi nyt kyllä seurustella. Mietin naiset on hulluja viettää vuorokauden yhdessä ja ne rakastuvat. Millan vanhemmat tulivat ravitsemus liikkeeseen ja tulivat samaan pöytään istumaan. Vaihdoin sen isän kanssa muutama sanaa kun hänen puhelin soi. Millan äiti ja Milla kävivät kiivasta keskustelua. Lähdin kävelee rannalle.

Siellä oli pari äijä porukkaa. Toisessa maisteltiin kossua. Toisessa kinasteltiin ja poltettiin savukkeita. Katselin vene laituria tunnistin naapurini veneen. Kävelin laiturille moikka naapuria. Hän oli perheineen matkalla muija ja lapset olivat kuuntelemassa bändiä vaikka se kuuluu laiturillekki hän sanoi. Tarjosi kossua. Kieltäydyin ja kysyin virvoitus juomaa. Hän ojensi Jaffaa. Muistelemme kevään talkoita ja sitä kun isännöitsijä sammui keinuu. Hän tarjosi tuoreita savusilkoita. Braattailun jälkeen kävelin takaisin pöydän luokse Milla ja hänen äitinsä puhuivat kova äänisesti Millan isä puhui naapuri pöydän porukoitten kanssa. Haluatko lähteä Milla kysyi ei mikään kiire sanoin. Milla.viittoi istumaan hänen viereen. Heilutti vaan kättäni ja kävelin baari tiskille. Siellä oli pitkät jonot joten kävelin vaan tupakka paikalle. Milla n kaveri tuli juttelemaan. Kyseli kaiken laista vastailin niukasti. En viitsinyt kertoa totuutta. Pian Milla tuli viereeni. Ja pyysi tanssimaan . Parketilla oli liikaa ihmisiä Joten emme paljon tanssineet. Milla roikkui kaulassa minusta hän oli juonut melkein liikaa. Kappaleen loputtua vein hänet kavereiden pöytään ja kävin wessassa. Ilta on nähty ajattelin. Ja kysyin Millalla lähdetäänkö. Milla nyökkäsi. Mönkkärin kansaa ajoimme Millan luokse. Milla hyppäsi pois satulasta ja käveli suoraan sisälle. Seurasin häntä. Hän rojahti vaatteet päällä sänkyyn ja sammui välittömästi. Katselin kaapeista jos löytyisi votkaa
Istuin votka kola lasin kanssa ja avasin TV n. Ja otin vielä toisen lasillisen . Käänsin Millan pois keskeltä sänkyä ja rupesin nukkumaan.

Aamulla heräsin kun Milla suuteli minua. Toinen hänen kädestään koski kullini se kovettuu välittömästi. Milla jatkoi suutelua ja kullini hierontaa. Hän nousi päälleni ja ohjasi kullin sisälleen katselin hänen silmiään. Ne olivat vangitsevat. Hän nosti itseään ylöspäin niin että ainoastaan nuppiin oli hänen sisällään. Rupesin nostaa lantiotani. Hän nautti selvästi olisin halunnut naida kun hullu mutta en lisännyt tahtia. Hän nojasi käsillään rintaani vasten. Nyt saat tyydyttää minut hän sanoi. Hän katseli silmiäni ja nautti päällä olemisesta työnsin lantiota ylöspäin tiukempaan tahtiin. Milla sulki silmänsä. Ja rutisti rintakehääni. Purkauduin paineella hänen sisälle. Mutta jatkoin vielä. Hän laskeutui aivan minun päälleni ja lopetin. Siinä hän makasi päälläni 5 minuuttia ja olimme kumpikin hiljaa. Selitin hänen hiuksiaan hissukseen. Eikö me voida seurustella hän sanoi.

Voi että sanoin. Ollaan tunnettu alle 2 vuorokautta. Sun siskosi on kertonut sinusta kaikkea. Ja oot sinä kiltti. Se on pääasia. Tutustutaan nyt rauhassa sanoin. Entä sun vanhemmat. Ne ei uskonut minua. Kun puhuin sinusta. On sinua nuorempiin sanoin 2- vuotta. Se ei ole mitään. Mitä mun pitää tehdä että me seurustella Milla sanoi. Oot 1kk ilman alkoholia ja päihteitä. Ei viinaa ei siideri ei kaljaa eikä muutakaan. . Jos mä lupaan mennäänkö kihloihin sen jälkeen. Voi perkele sanoin. Kiristä koko ajan lisää. Mennään kihloihin sitten mutta kiristäminen loppuu siihen. Ja hommata oranssin värisen pitkän kesä leningin ja pidät sitä kanssa kerran viikossa minun kanssani ja kihlajaisissa. Nyt sä kiristät lisää mutta sovittu. Eikä mitään jää juttuja lisäsin.

Yhteistyössä