lady of the lake
Jaa, en tiiä mitä oot suunnitellu Mutta siis lomakyselyhän siellä tehdään talvi- ja kesälomista.Kesällähän jos lapset on esim.6 viikkoa putkeen poissa hoidosta saa maksuttoman kuukauden kokonaan.Itselläni on lapsista hoitopäiväsopimus eli ovat tietyn määrän päiviä kuukaudessä hoidossa ja sen vuoksi alempi hoitomaksukin.Koska eivät ole täyttä kuukautta koskaan vaan alemmilla hoitopäivillä, niin en osaa vastata tuohon kysymykseesi tarviiko lomakuukautena maksaa täyttää hoitomaksua vaikkei koko kuukautta hoidossa olekaan...Itse en edes jaksaisi vapaapäivänä nähdä sitä vaivaa, että heräisin aikaisin viemään tarhaan ja tappelisin kaikki lähtötappelut kun voi herätä rauhassakin omia aikoja ja venyä miten haluaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni:Apua, meilläkin menee vuorohoitoon. Tyssääkö hieno sotasuunnitelmani nyt siihen!? Mistä ne voi tietää, että olen lomalla, jos sanonkin olevani töissä? Maksanko kuitenkin vain hoitopäivistä vai koko kuukauden hoitomaksun, vaikka olisin lomallakin?Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Jos on mahdollista viedä niin kai lapset voi olla muutaman tunnin päivässä.Onko "tavallisissa" ns.klo 7-17 tarhoissa mahdollisuus pitää lapsia hoidossa vaikka olisikin itse lomalla tai vapaapäivällä.Meillä kun lapset on vuoropäiväkodissa ja yhtään ylimääräistä hoitopäivää ei todellakaan saa pitää hoidossa vaan vanhempien työvuorojen mukaan ovat lapset hoidossa ja ne ilmoitetaan sinne lapsen hoitojärjestelykaavakkeella aina tiettyyn päivämäärään mennessä.Myös lomat ilmoitetaan näin ja ei mitään mahdollisuutta pitää lapsia oman loman aikana hoidossa!