L
lahjako?
Vieras
Onko yleistä muistaa kaasoa lahjalla häitten jälkeen? Mitä olette antaneet lahjaksi, jos olette muistaneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ostin timattikorvakorut. Itse sain korvikset ja rannekorun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ostin timattikorvakorut. Itse sain korvikset ja rannekorun.![]()
Sinä ostitkin tosi hienon lahjan. Oletteko te lähisukulaisia tai hyvin läheisiä ystäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ostin timattikorvakorut. Itse sain korvikset ja rannekorun.![]()
Sinä ostitkin tosi hienon lahjan. Oletteko te lähisukulaisia tai hyvin läheisiä ystäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ostin timattikorvakorut. Itse sain korvikset ja rannekorun.![]()
Eikö kaaso ole aikapitkälti aina se lähin?Mä oon kans saanu korun
![]()