Kaapo-DVD?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, jos jollakin olisi myydä Kaapo-jaksoja niin täältä löytyisi pieni katsoja.. asumme ulkomailla ja tyttö on opetellut suomen kieltä Kaapon avulla. Email: ddaisy.te@gmail.com

Osa sai minulta sähköpostia. Täällä kaksivuotiaan pojan suru hävisi ja nyt tapitetaan taas Kaapoa tyytyväisenä. :)

Saiko Locheed sinulta jotenkin niitä Kaapoja? Tai joltain muulta?
Joitain jaksoja on näköjään ladattu Youtubeen uudelleen, mutta toivoisin ne edelleen talletettavasssa muodossa. Meidänkin pojalle Kaapo on tärkeä ja oiva apu Suomen oppimiseen.
Olisin suurkiitollinen avusta: shmerfish@yahoo.com.

Meillä on kaikki Kaapo -jaksot sekä Kaapon joulu -elokuva tallennettuna digiboxille. Ongelmana on vaan se, etten tiedä miten tallennetut ohjelmat saisi siirrettyä Topfield digiboxilta tietokoneelle ja miten voisi polttaa dvd:lle... :/

Tubesta tosiaan löytyy 5 kpl 22min jaksoa hakusanoilla "caaboo1, caabo2 jne." ja ne voi tallentaa omalle koneelle esim Youtube Downloaderin avulla. Itse olen tallentanut kaikki Musarullaat, Kaapot sun muut sitä mukaa koneelle kun uusia löytyy. Ihan vain varmuudeksi, ennen kuin YLE poistaa nekin.

Nämä herrat ilmoittelevat Kaapo videoita tekijäoikeusloukkauksista sitä mukaan kun joku siirtää Youtubeen lisää Kaapo jaksoja. Katsokaa linkistä keskustelua:
http://viihdefoorumi.eu/viewtopic.php?f=8&t=805&start=20

Sitten he tekevät omia "Kaapo" videoita, joissa pohditaan miksi Kaapo on poistettu jne. - ja joita Kaapon fanit katsovat - ja näin he tekevät lisää rahaa Youtubella.

Osa sai minulta sähköpostia. Täällä kaksivuotiaan pojan suru hävisi ja nyt tapitetaan taas Kaapoa tyytyväisenä. :)

Pystyisitkö Locheed auttamaan minua? Minun poikani on 2,5 vee ja armoton Kaapo fani. Nyt kun jaksot on tulleet telkusta olen kaikki nauhoittanut digiboksille ja eilen boksi tilttasi ja kaikki katosi. :( Tiedän että pikkumies tulee niin surulliseksi. Saitko jostain Kaapoja? Olisitko ystävällinen ja laittaisit minulle sähköpostia tai joku muu jos olette apua saaneet! pirittaoljakka@hotmail.com

Yhteistyössä