Käännösapua englanniksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vastauksista kielitaitureille. Tuota aloinkin ihmettelemään että mitäs fraasia ne oikein käyttävätkään, ja "Have a nice Christmas waiting time" ei ihan kuulostanut oikealta :-D
 

Similar threads

P
Viestiä
8
Luettu
2K
Aihe vapaa
Saman huomannut
S
P
Viestiä
1
Luettu
186
V
E
Viestiä
4
Luettu
342
Aihe vapaa
ehkä kirjoittaisin näin
E

Yhteistyössä