Kaameinta,mitä anoppi/appi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja "abcd"
  • Ensimmäinen viesti
"abcd"
2plussan jenkkivastineen inspiroimana,mikä on kaamein kommentti,jonka olet anopilta,apelta tms. saanut?

Omakohtainen on melko kesyä - hääpäivänä anoppi "ihasteli" hääpukuani sanoin "sähän et näytä tässä yhtään lihavalta!". Olen normaalipainoinen ihminen.

"Aina"
Anopilta pääsee kyllä aina sammakoita suusta mutta ehkä se kauhein oli kun sain keskenmenon ja tää vaan sano " Ei se mitään, ootko edes varma että olit raskaana? Mut ei se mitään, sattuuhan noita".

"emppu"
Tarjosi äitinsä (oli juuri muuttanut hoitokotiin) vanhoja -70/-80-luvun sohvia meille, kun puhuimme uusien sohvien ostosta :) Mulla on ihana anoppi, tuo on tosiaan se pahin :D

joo!
Anoppi suuttui kun menin baariin ja oli seuraavana päivänä kuin myrkyn niellyt. Se baariinmeno oli sovittu porukalla jo päivällä, mutta kun hän ja kaksi muuta jättäytyivät pois, loukkaantui kun me kaksi jäljellejäänyttä menimme. Seuraavana aamulla hän meni mielenosoituksellisesti lenkille klo6 ja toitotti, että "Tämä on sitä normaalien ihmisten elämää." Oikeasti se ilta oli JUHLAILTA, haloo! Liikun itse enemmän kuin hän + juon paljon harvemmin. En siis ymmärrä miten kehtasi.

hullun ämmän miniä
"Helvetin kakara sulle täytyy kyllä keksiä jotain..." Tämä kun en halunnut avautua mieheni ja minun suhdeasioista. Sanoi paljon muutakin, mutta tuosta tuli vähän karmiva olo, niin ku lupais tulla kirveen kanssa käymään tms. :D Noh, vielä on anopilla keksinnöt keksimättä. ;)

olin 16v.

anoppi kertoi miten on aian vihannut minua ja tulee aina vihaamaan.

Kylläpä oli oO olo että ookoo.

No, 9v myöhemmin käy kuitenkin lapsenlapsiaan aina välillä moikkaamassa. Ja on ihan asiallinen mut ei meillä läheiset välit oo.

"miniä"
Kun esikoinen syntyi niin anoppi tokaisi että : onkohan se edes H:n vauva? Ja toinen mitä sanoi hääpäivänämme mulle oli että kyllä H vielä paremman löytää, ei se sua kauan kattele. On kattellu nyt kohta 15.v.

Appivanhemmat asuvat toisella paikkakunnalla. Oltiin käymässä niillä pari vuottasitten viikko ennen joulua, ja apit olivat lähdössä jouluviikoksi etelään rentoutumaan.

Anoppi kysyi mieheltäni, voisiko hän (YKSIN) muuttaa JOULUVIIKOKSI anoppilaan hoitamaan anopin kolmea kissaa "kun täällä X-kylässä ei ole paikkaa mihin laittaa ne".

Mieheni kieltäytyi koska oli koko jouluviikon töissä, eikä päässyt ajamaan joka päivä toiselle paikkakunnalle ja takaisin. JOULUNA. KISSOJEN TÄHDEN.

Sitten anoppini katsoi minua. "Moksis, SINÄHÄN voit tulla tänne jouluviikoksi jos poika on kerran töissä, voit asua täällä ja hoitaa kissoja kun sulla ei ole töitä!" (olin silloin työttömänä)

Ilmoitin, järkyttyneenä takellellen, että ajattelin kyllä viettää ihan perhejoulua oman perheeni ja mieheni kesken, enkä voisi tulla hoitamaan vieraalle paikkakunnalle kissoja viikoksi jouluna tyhjään taloon samalla kun mieheni ja perheeni viettäisi joulua toisella paikkakunnalla.

Anoppi loukkaantui. Ja niin loukkaannuin minäkin. Ei saatana :headwall:

• Tykkää
Reactions: aspartaami
"vieras"
Se, että kutsui jatkuvasti miehen exän nimellä. Kerran kahden kesken totesi, että oli miehelle niin kova paikka se että suhde meni poikki, että ei varmaan koskaan pääse sen ylitse. Kyllä hän on oppinut nyt 13 vuodessa minun nimeni. Minä en koskaan pääse tuosta "menneisyyden haamusta" kun ajattelen, jos minä olenkin rebound johon oli helppo tyytyä kun elämän rakkaus lipesi käsistä.

Mun toinen lapsi, tyttö, syntyi ja soitin sitten anoppilaan kertoakseni tytön syntymästä.
Appiukko oli puhelimessa ja kerroin sitten että meille syntyi sitten toinen tyttö.
Appi vastas: "Jaa, jäi sitten se haulikko ostamatta"

Appi on nykyään jo ex. ja ei ei meilä koskaan kovin läheiset välit olleet.
Voi olla että olen matkalla kuullut paljon muutakin, mutta tuo on jäänyt parhaiten mieleen, olin niin onnellinen toisesta tytöstä.

Viimeksi muokattu:
"leena"
Saako olla appiukon suusta kuultua?
Synnytin lähes 5 kiloisen lapsen syöksynä, istukkan irtoamista odotellessa vuosin lähes kuiviin, repesin, voitte vaan kuvitella paljonko esikoisen synnyttyä, appiukko tuli katsomaan seuraavana päivänä, jolloin hädin tuskin jaksoin seistä, tokaisi: NO OLIKO SE SYNNYTYS NIIN KAMALAA KUIN KUULEE PUHUTTAVAN?
Mitäpä tuohon sanomaan yhtään mitään :(...

No jaa, näitähän löytyy :D
-kun kerrottiin ekasta raskaudesta, oli anopin kommentti: "Mä sain ekassa raskaudessa keskenmenon.", ei siis mitään onnitteluja tms.

-Kun kerrottiin tästä raskaudesta oli kommentti:"Kiva." eikä muuta

-No hän on myös sitä mieltä, että hänen poikansa olisi pitäny mennä naimisiin rikkaan exänsä kanssa, ja tämän sanoi mulle ihan päin naamaa.

Yhteistyössä