kaalisoppadieetille

höh
ehkä siinä laihtuu mut kilot tulevat kyl takas kun alat syömään normaalisti :kieh: ja suurin osa on nestettä mikä lähtee. usko jo ettei mitkään tollaset pika-ihmedieetit auta laihtumisessa! mä oon laihduttanut 18 kg painonvartijoiden pistelaskulla reilussa 4 kk:ssa ja tyytyväinen oon :saint:
 
Hiira
Saisi siitä kyl hyvän lähtölaukauksen ja tsemppiä seurata sit muutenkin syömisiään, jos siis aikoo saada pysyvän vaikutuksen. Mut tuos kaalikeittodieetis on karsea alku, keittoa vaan ja taas vähän lisää keittoa. Mä sillä täs joskus yritin ja oli niin kauhee nälkä ettei voinu edes kaupungillä käydä. Pitäis kulkea sen kaalipadan kanssa kaikkialla. Järkevin tapa on varmasti painonvartijat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 15:51 höh kirjoitti:
ehkä siinä laihtuu mut kilot tulevat kyl takas kun alat syömään normaalisti :kieh: ja suurin osa on nestettä mikä lähtee. usko jo ettei mitkään tollaset pika-ihmedieetit auta laihtumisessa! mä oon laihduttanut 18 kg painonvartijoiden pistelaskulla reilussa 4 kk:ssa ja tyytyväinen oon :saint:
oletko onnistunut pitämään tavoitepainon ja kuinka kaun laihdutuksen lopettamisesta on aikaa? vai oletko just laihduttanut? hieno saavutus :flower:
ite laihdutan painonvartijoiden vanhalla ohjelmalla, 123extralla.
2kk takana ja 8kg, kyl se tästä pikku hiljaa.
 
Itse en ole ikinä ollut kaalisoppadieetillä, mutta kuullut siitä hirveästi. Kukaan ei ole onnistunut heistä. Onko sillä oikeesti joku onnistunut? Jaksanut koko dieetin loppuun jne. Ja onko edes kilo pysynyt poissa puolta vuotta? Itse en ko. dieettiä aio edes kokeilla, tuli vaan mieleen, että olis kiva kuulla yksi menestystarina tästä dieetistä. :D
 
murmeli81 harmaana
Ite olen joskus kaalisopan keittäny ja syömättä jäi, oli se niin karseeta :x Ja kyllä se ihan totta on et jos haluat pysyvän tuloksen niin unohda poppakonstit ja laihduta pv:n ohjeilla tai muulla ruokavalion järkevällä keventämis konstilla. Ite alotin pv:n elokuussa ja nyt on 23,6kg pudotettuja kiloja takana, ja ei todellakaan ole tarvinnut kaalisoppaan koskea saatika nähdä nälkää.. Tsemppiä kuitenkin minkä tavan sitten valitsetkin :flower:
 
viiden äide
Jos pystyt sitä viikonkin syömään niin onhan se hyvä lähtölaukaus laihdutukselle...nesteet lähtee liikkeelle ja vatsalaukku pienenee...

Eihän sillä dietillä kovin kauvaa voi olla...olen kuullut että moni on saanut sillä useammankin kilon pois, mutta ne olisi saatava sitten pysymäänkin pois että vähäkalorista linjaa olisi jatkettava sen jälkeenkin...

Itse olen USEAN kerran kokeillut sitä, pari ekaa päivää menee hyvin ja innostusta riittää...mutta sitten pelkkä sopanhajukin saa voimaan pahoin ( ...anteeksi vaan en halua masentaa...) - ja sen jälkeen tekee kyllä mieli syödä jotain tuhimpaa... :ashamed:

Mutta olen kyllä kuullut kehujakin siitä, että KOKEILEMALLA SEN TIETÄÄ SOPIIKO SE DIETTI !!! Minä kanssa syön mielummin monipuolisesti PV:n mukaan...ja tiputan niin kiloja... B)
 

Yhteistyössä