KÄÄKS! Leivonko jotain viemisiksi tuttavalle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyylä

Vieras
Ollaan menossa tuttavien luokse illalla kylään. Sopiessamme sähköpostitse kyläilystä kysyin emännältä, voisinko tuoda jotain tarjottavaa. Hän vastasi, että jos haluan voin tuoda jotain sellaista mitä lapseni syövät (ts ajatteli, ettei hänen herkkunsa välttämättä maistu lapsilleni, mikä ei pidä paikkaansa =D ). Eilen hän kyseli, tykkäämmekö letuista ja pohti, josko paistettaisiin lettuja.

Kävin äsken kaupassa ja ostin viemisiksi gerberan, Geisha-suklaarasian (sellaisen laatikon siis) ja Halvan täystelakupaketin. Nyt tuli vaan paniikissa mieleeni, että odottaakohan tuttavani minun tuovan jotain leivonnaisiakin...

Mitä mieltä olette, pitäisikö minun vielä leipoa jotain viemisiksi vai riittääkö yllämainitut? Olen aivan onneton näissä sosiaalisissa kuvioissa...menee aina joko ali- tai yliyrittämisen puolelle :(

No eiköhän kaverisi ajatellut että tuot mukanasi, jos epäilet ettei hän tarjoa semmosta mikä teillä kelpaa mutta jos sä tiedät että kelpaa, niin eihän tuossa ongelmaa ole. Onhan tuossa jo vietävää hurumykke :o Tuonko takia muuten ihmiset on nykyään niin huonoja kyläilemään kun tuntuu että kylään mennessä pitää viedä puoli omaisuutta mennessään :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Tuonko takia muuten ihmiset on nykyään niin huonoja kyläilemään kun tuntuu että kylään mennessä pitää viedä puoli omaisuutta mennessään :o

Voi ei, onko siis liikaa viemisiä? Tuttava on käynyt miehensä kanssa meillä kylässä ja toivat keksejä ja karkkeja lapsille :) Lisäksi olen häneltä saanut pari lahjaa jne, joten tahdon antaa nyt hänelle.

Kyllä tuossa on jo tuliaisia kylliksi. Itselleni tulisi kiusaantunut olo, jos joku kantaisi meille sylillisen tuomisia. Tärkeintä kun kuitenkin on se ystävän/sukulaisen tapaaminen.

Yhteistyössä