kaadoin sit kiehuvat vedt käsilleni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ei... mahtaa olla kipeät. :(

Pidä kylmässä vedessä jos vähän helpottaisi. Mä ehkä lähtisin suorilla päivystykseen kyselemättä mitään, kuulostaa siltä että palovammat on liian laajat kotikonstein hoidettavaksi.

Tabascoa päälle, olen kuullu että jeesaa:D

Oletko jo antanu ensiapua käsille? Sinä se sinnikäs olet, kirjoittamassa kaikesta
huolimatta:D
Kai huljutit sitä veden alla sen 10 min?

Viimeksi muokattu:
Mäkin poltin toisen käden kun kaadoin spagetit siivilään ja käsi lipsahti ja kiehuva vesi lensi suoraan siivilää pitelevälle kädelle. Varmaan 20 min pidin kylmässä vedessä ja ei kuoriutunut nahka pois, mutta käsi oli tosi arka pitkän aikaa.

Kylmään veteen heti ja sassiin molemmat kädet!! Niin kylmään kuin ikinä suinkin vain voit pitää!! Onko sulla kettään kotosalla?! Jos pääsisit näyttämään käpäliäs...

:hug:...voi itkujen itku :(. Tsemppiä, voimia ja rauhallisuutta. Kaikki järjestyy kyllä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei taida tosiaan olla kovin pahasti palanut, jos pystyy kirjoittelemaan. Minulla tuli kerran kuumaa höyryä toisen käden rystysille ja alkuun oli pakko pistää käsi hanan alle jotain 5 min. välein, kun tuska oli niin kova. En mennyt mihinkään näyttämään sitä, nahat siitä kyllä kuoriutuivat parin päivän sisällä.

Marttaliiton ohjeiden vastaisesti muuan työkaverini paistoi kinkun pussissa uunin ritilällä. Kinkkua uunista ulos vetäessä pussi rikkoutui ja hän sai jalkaterälleen tulikuumaa rasvaa. Se poltti melkein reiän läpi.

Marttaliiton ohjeiden vastaisesti muuan työkaverini paistoi kinkun pussissa uunin ritilällä. Kinkkua uunista ulos vetäessä pussi rikkoutui ja hän sai jalkaterälleen tulikuumaa rasvaa. Se poltti melkein reiän läpi.

Jooh, sen verran pitää yrittää olla jaksavainen että sentään pellin jaksaa pestä alle:D

Itse olen kaatanut kiehuvat vedet kans kädelleni vahingossa.. Tapahtui vielä minun ja mieheni kihlajaispäivänä 9 vuotta sitten. Meistä on miehen kanssa kihlajaiskuva, jossa mulla on itkusta punainen & turvonnut naama ja vasen käsi sankossa jääkylmässä vedessä jääpalojen seassa <3 :D Yön nukuin hernemaissipaprika pussi käden ympärillä... Tosi romanttista! :D

Yhteistyössä