Lindu
http://www.f1-forum.fi/vb/attachment.php?s=d01f3825ae4d9551ec73f1ad360db0f6&attachmentid=7095&stc=1&d=1220865716
Tukiainen elementissään ♥
Tukiainen elementissään ♥
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Osuva tuo hintalappu vasemmalla yläpuolella
*hnnnnnnnnnngggh* mä oon niin hottis, ja *ähhhhh* älkää menkö, oottakaas, mä näytän.... *hnnnnggg* noinnnn eiks oo *äh* himottava toosa, *phhhphhhphh* otappa äkkiä se *hhhhfff* kuva kun en pysy tässä enää pitkääännnnnnhh....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:What.. Mikähän tuonkin liikkeen tarkoitus oli.
XD XD XD XDAlkuperäinen kirjoittaja mimosalle:*hnnnnnnnnnngggh* mä oon niin hottis, ja *ähhhhh* älkää menkö, oottakaas, mä näytän.... *hnnnnggg* noinnnn eiks oo *äh* himottava toosa, *phhhphhhphh* otappa äkkiä se *hhhhfff* kuva kun en pysy tässä enää pitkääännnnnnhh....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:What.. Mikähän tuonkin liikkeen tarkoitus oli.
Alkuperäinen kirjoittaja My eyes my eyes:Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sama pisti silmään! Tosin tuoki hinta liikaa.. Säälittävää.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Osuva tuo hintalappu vasemmalla yläpuolella
En ole maistanut, muiden ei kelpaa, ja omaan en ylety.Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Onks hyvää torttua?Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Nami