V
vierailija
Vieras
Näis sun jutuissa maalitolppa siirtyy koko ajankoita nyt jo päästä yli siitä että harmitti b-fanit umk-ketjussa vuonna 2023.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näis sun jutuissa maalitolppa siirtyy koko ajankoita nyt jo päästä yli siitä että harmitti b-fanit umk-ketjussa vuonna 2023.
Pakkohan asiaa on arvuutella jos ei tiedä. Sama kuin sukupuolen kanssa.Eihän sillä olekaan, mutta kenenkään ei pidä arvuutella tai määritellä jonkun (varsinkin itselle tuntemattoman) ihmisen seksuaalista suuntautumisesta. Sen pitäisi olla itsestään selvää.
Bojan Cvjetićanin, the charismatic frontman of the Slovenian band Joker Out, became a viral sensation for his massive charm and "rizz" during the Eurovision Song Contest 2023 in Liverpool.
Mä lähden siitä, että kaikki ihastuvat loppupeleissä Ihmiseen, jos se oikea tulee vastaan. Aivan. Kaikki.Pakkohan asiaa on arvuutella jos ei tiedä. Sama kuin sukupuolen kanssa.
Bojan on minusta vähän miehistynyt ja pysynyt silti kauniina. Elämä koulinut. Hyvä bojan!
Ihastua voi, mutta että haluaisi seksiä ( = seksuaalinen suuntautuminen) samaa sukupuolta olevan kanssa? Hyi stanaMä lähden siitä, että kaikki ihastuvat loppupeleissä Ihmiseen, jos se oikea tulee vastaan. Aivan. Kaikki.
Mäkin ihmettelin tota artistikattausta. Ei tuollaisen ohjelman (”Yle 100v.”) pitäisi kiinnostaa ketään alle 75-vuotiasta. Ohjelman soisi olevan suunnattu ennemmin heille.![]()
Katsojat raivostuivat Ylen 100-vuotisjuhlista: Ala-arvoista!
Lauantai-illan juhlalähetys sai somen kiehumaan.www.seiska.fi
Seiska taas vähän värittelee. Suurin osa noista kommenteista kyllä kehuvia
Niin joo. Emmäkään kyl naisena naisen värkkiä, ajattelin niinku miehenä.....tai ei mitään.Ihastua voi, mutta että haluaisi seksiä ( = seksuaalinen suuntautuminen) samaa sukupuolta olevan kanssa? Hyi stana
Oon välillä ihastunut ystäviini, mutta ajatuskin heidän värkeistään? Hyissaatana.
Nimenomaan. Tossa oli yleisön profiloinnissa ja kattauksen koostamisessa tehty ehkä virhe.Mäkin ihmettelin tota artistikattausta. Ei tuollaisen ohjelman (”Yle 100v.”) pitäisi kiinnostaa ketään alle 75-vuotiasta. Ohjelman soisi olevan suunnattu ennemmin heille.
Niin kun ette osaa edes kirjoittaa.Ei mun ikäluokka (oon Kärtsää vuoden vanhempi) puutu toisten kirjoitusvirheisiin, ei oo tarve näpäyttää tai ojentaa toisia sellasella.
Värkkeihin kyllästyy loppupeleissä kaikkiin. Sellasia haisevia kusiluikkujaNiin joo. Emmäkään kyl naisena naisen värkkiä, ajattelin niinku miehenä.....tai ei mitään.Unohdetaan!
Niin säälittävää ja tyhmää mennä vain yhden (huonon) artistin takia tuollaiseen.Siinäpähän ihmettelevät. Heidän ansiostaan tuonne areenalle tuli aika paljon väkeä. samoin itse lähetystä katsomaan. Erittäin suosittuja artisteja, jotka ovat nostaneet mm. UMK:n painoarvoa todella paljon.
Menikö sulla puhelin rikki?Suomimummot painelleet taas älypuhelinta niin, että huollossakin ihmeteltiin asiaa seuraavana päivänä.
Niin säälittävää ja tyhmää mennä vain yhden (huonon) artistin takia tuollaiseen.
B:n paha haju sopii mummoille.Haisuli taas haisemassa.
Oot ainoana ja yllättävän kiinnostunut aiheesta.B:n paha haju sopii mummoille.
Kummasti sinua niin kovasti kiinnostaa.Niin säälittävää ja tyhmää mennä vain yhden (huonon) artistin takia tuollaiseen.
Mummot tykkää hajuista, kun vaipat vuotaaOot ainoana ja yllättävän kiinnostunut aiheesta.