V
vierailija
Vieras
Mikä on miestä väkevämpää? Oon pohtinut tätä jo 20 vuotta niin kiivaasti, ettei töistä meinaa tulla mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei oo kiva sillon kun tuhat rästitehtävää ja pitäs olla täynnä energiaa. Jos saiskik vaan imeytyä kirjan (=kännykän) kanssa patjan sisäänRakastan pimeyttä.
Ehkä mä olen pimeyden lapsia, koska se ei vaikuta mun energiatasoon millään tavalla.Ei oo kiva sillon kun tuhat rästitehtävää ja pitäs olla täynnä energiaa. Jos saiskik vaan imeytyä kirjan (=kännykän) kanssa patjan sisään
Minusta on ihanaa kun tulee pimeä ja syksy, saa syödä hillosipuleita mielin määrin.Ei oo kiva sillon kun tuhat rästitehtävää ja pitäs olla täynnä energiaa. Jos saiskik vaan imeytyä kirjan (=kännykän) kanssa patjan sisään
Mulla jotenkin keho ja mieli vaatisi syventymään ja rauhoittumaan Valoisalla voi enemmän sohia ympäriinsä. Sitten ootkin järkänny kaikki tyyliin "syksyllä sit kylmillä säillä ehtii".Ehkä mä olen pimeyden lapsia, koska se ei vaikuta mun energiatasoon millään tavalla.
Phyih!Minusta on ihanaa kun tulee pimeä ja syksy, saa syödä hillosipuleita mielin määrin.
Oddly specificMinusta on ihanaa kun tulee pimeä ja syksy, saa syödä hillosipuleita mielin määrin.
Hyi yökköä, minä ronkin kaikki tollaiset pois, jos ruoassa oliskin, sama suolakurkkujen ja oliivien kanssa, syksy ja pimeys ei itseänikään haittaa.Minusta on ihanaa kun tulee pimeä ja syksy, saa syödä hillosipuleita mielin määrin.