K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hevosten kanssa toimeentulevat ihmiset ovat aina hyviä ihmisiä, hevoset vaistoavat pahat. B on hevosihminen. 🩶
Noi videot oli ihan(i)a yllätys!
Naurattaa joka kerta toi stud farmilla olo 😅😅😅 Hauskasti K:lta tuli siihen perään se stoori, jossa ihastelee sitä pikkupoikaa. Leikkaus suoraan sen alkuun (ilme) Bojanin stooreista sai aikaan hyvän kombon 😊
t. vanha heppaihminen

Bojan nuuhkii karvaisen naisen kainaloa jo rohkeammin. Lämpö virtaa jo varpaissa asti. Karvainen nainen nojaa ääneti Bojaniin, puristaa Bojanin käsivartta ja ojentaa taas kainaloaan bojania kohti, vahvemmin Bojanin syliin nojautuen. Bojan kumartuu nuuhkimaan taas kainaloa, tissiä, napaa silmät kiinni nautiskellen.. Pyyhkii salaa huulillaan navan herkkää ihoa. Raottaa huuliaan, maistaa kiellään. Kohta nuolaisee varovasti.. Avaa suunsa ja näykkää hampaillaan. Hellästi ja sitten puree intohimoisesti karvaisen naisen karvaista napaa.. Karvainen nainen tuntee äkkiä Bojanin nakin kovana selkäänsä vasten ja tuntee sillä hetkellä kuinka lämmin neste valuu pitkin selkää.. vellova lämpö tunkeutuu salamana joka sopukkaan.. keho tuntuu painavalta ja paine kasvaa omissakin housuissa. Hyvänolon tunne pulpahtaa pintaan ja peräreikä huutaa rakkautta. Karvaisesta naisesta tuntuu kuin hän tippuisi lämpimään kylpyyn.

Bojanin on vaikea hillitä itseään. Vaikea lopettaa, Vaikea rauhoittua. Mahdotonta irrottautua.Yhtäkkiä Bojan tarttuu karvaista naista takaraivosta ja huohottaen suutelee lujaa suoraan suulle. Karvainen nainen vastaa vastahakoisesti suudelmaan, kiihkossa hampaat kolahtavat yhteen.

"Slowly, slowly..".karvainen nainen sopertaa Bojanin suuhun naurahtaen samalla Bojanin yltyneelle kiihkolle ja aloittelijamaisuudelle. Karvainen nainen nielaisee ja työntää Bojanin voimakkaasti kauemmas itsestään. Karvainen nainen nousee seisomaan, hengittelee ja puhisee alkanutta kiihkoaan ilmaan ja kävelee vähän hämillään nuotion luo kohentamaan tulta.

Kekäleet hehkuvat oranssina ja kipinät kiirivät mustaan yöhön. Karvainen nainen tuntee niskavilloissaan Bojanin pistävän hajun.

💚💚💚

Olin itse yksi mummoista ja tänään viimeksi mietin mikä virus minuun iski, kun kiersin keikoilla joksujen perässä. Pakko ottaa huumorilla näin jälkeenpäin. Moinen hulluus ei varmaan enää koskaan iske. Harmi toisaalta, että ei.
Onpa säälittävvää katsoa omia tekojaan noin. Mahtaa olla ankea elämä. Itse oon tosi hyvilläni kaikesta muusta, paitsi arkipäivien liikkumattomuudesta (2023-2025, kun olin koneella koko ajan), mitä tää asia on elämääni tuonut.

Viaton ja neitseellinen B fani mummo oli uimassa. Hän nautti kauniista ja aurinkoisesta päivästä yksinään. Yhtäkkiä joku tarttui häntä jalasta. Se oli tuhma ja perverssi K fani mummo, joka oli tullut ottamaan B fani mummon neitsyyden.

Jos mummot kattaa myös varhaiskeski-ikäiset nii voin osittain kompata tätä. Olin pyöriny nuorempana jo ihan tarpeeks erilaisissa muka uskottavammissa musakuvioissa. Iän lisääntyessä oli alkanu vtuttaa sekä sovinistinen öykkäröinti että katu-uskottavuus askartelut. JOn fandom ja keikat oli raikas tuulahdus. Just se pehmeys jne. En nyt just jaksa analysoida tarkemmin, mutta joo on sulla tuossa pointtia.
Ei mua ainakaan ollut ruvennut. Sellainen mikä ei kiinnosta oli jäänyt pois mielenkiinnonkohteista ihan itsestään.
Hähmäisesti kiinnosti mm. Coldplay (musa, ei yhtye jne)

Viaton ja neitseellinen B fani mummo oli uimassa. Hän nautti kauniista ja aurinkoisesta päivästä yksinään. Yhtäkkiä joku tarttui häntä jalasta. Se oli tuhma ja perverssi K fani mummo, joka oli tullut ottamaan B fani mummon neitsyyden.
Tai kukatietää hän vain silmät kiiluen näytti B fanimummolle K:ta räpsyttämässä ripsiään ja rietastelemassa miesjloukossa.. B fanimummon vaniljatötterö kaatui hiekkaan vaniljapuoli alaspäin 🥺

B seksikkyyden tuhoaa täydellisesti se alituinen ikenet korvissa tyhjällehirnuminen. Llsäksi kun kamera ei kuvaa hän näyttää ilmeettömältä tavistosikolta. Ja lisäksi ällöttää se ainainen ruoan mäystäminen videoilla ja ruoka suussa solkkaaminen yök. EIkä rasvaisena roikkuva kattilapäätukkakaan oikeen viesti kuumuutta.

Yhteistyössä