V
vierailija
Vieras
Sinä et ole tämän ketjun ainoa miespuolinen kirjoittaja.Ei ollut kyllä ainakaan minun kirjoitus, eli mikä tämä toinen kaloripohtija sit mahtaa ollakaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä et ole tämän ketjun ainoa miespuolinen kirjoittaja.Ei ollut kyllä ainakaan minun kirjoitus, eli mikä tämä toinen kaloripohtija sit mahtaa ollakaan?
Tarkoitin kyllä sitä itkupotkuraivareita saavaa KK&K ja BoJere shipparia. Toisaalta on kyllä fiksuin teistä KK pakottajista, vaikka kylläkin erityisen herkkä ja epäluuloinen.Kekä ainakin on mies, joka esittää naista.
Minä puhun kekästä, joka on naista esittävä mies.Tarkoitin kyllä sitä itkupotkuraivareita saavaa KK&K ja BoJere shipparia. Toisaalta on kyllä fiksuin teistä KK pakottajista, vaikka kylläkin erityisen herkkä ja epäluuloinen.
No minä en ole kylläkänsä, sinä saat olla ihan vapaasti mitä haluat, mutta nyt lähettävä mökille auton pieniin huoltohommiin, lenkki jätettävä välistä kun kurkku taas kipeä, illalla jo hiukan nenä vuosi. Toivon todella et ei tule mitään pahempaa, kun keskiviikkona ois se tärkeä hammaslääkäri kesto 1,5h, ettei vain joutus siirtään.Sinä et ole tämän ketjun ainoa miespuolinen kirjoittaja.
Enpäs olekaan, hah hah.Minä puhun kekästä, joka on naista esittävä mies.
Ei liity minun kommenttiini KK pakottajista millään tavoin. Olet siis mies.Minä puhun kekästä, joka on naista esittävä mies.
Miesflunssa.No minä en ole kylläkänsä, sinä saat olla ihan vapaasti mitä haluat, mutta nyt lähettävä mökille auton pieniin huoltohommiin, lenkki jätettävä välistä kun kurkku taas kipeä, illalla jo hiukan nenä vuosi. Toivon todella et ei tule mitään pahempaa, kun keskiviikkona ois se tärkeä hammaslääkäri kesto 1,5h, ettei vain joutus siirtään.
Ai sinulla, ok, voimia siihen.Miesflunssa.
Voi sinua Pentti.Enpäs olekaan, hah hah.
Äitin ja isän naapurissa asuu yks Pentti, tarkka ja hiukan erikoinen tyyppi.Voi sinua Pentti.
Käyttääkö hassuja sanoja kuten kekä ja kylläkänsä? Tässähän voidaan olla ison paljastuksen äärelläÄitin ja isän naapurissa asuu yks Pentti, tarkka ja hiukan erikoinen tyyppi.
Nainen olen, mutta mistään miespeloista en ole koskaan kirjoitellut, tässä sekoitellaan nyt kirjoittajia selkeästi. Mutta nyt lähettävä, et pitää aikataulu.Luulin että Kekä on se naispuolinen henkilö, joka pelkää miehiä ja tuijotuksia, mutta hän onkin mies?
Kekä on hahmo, jonka Pentti on luonut.Luulin että Kekä on se naispuolinen henkilö, joka pelkää miehiä ja tuijotuksia, mutta hän onkin mies?
Ei käytä, minä esim. käytän.Käyttääkö hassuja sanoja kuten kekä ja kylläkänsä? Tässähän voidaan olla ison paljastuksen äärellä
Ihan oma itseni olen, enkä hahmo. Toi myös ei ole mikään nimimerkki niinkuin tiedät. Ehkä itse joudut pitään jotain roolia sit yllä niin tulee mieleen toisistakin.Kekä on hahmo, jonka Pentti on luonut.
Draculakisu ja taskuvenus maistelemassa vaaleanpunaista Kryptoniittia on vakava asia ja siitä on trollaus kaukana.Täällä ei taida olla enää ketään, jota kiinnostaisi K tai JO. Pelkkiä trolleja höpöttämässä kryptoniiteistä ja kisuista ja ruokapäiväkirjan pitäjä (enpäs-juupas-jankkaaja). Ja se, jota kiinnostaa ulosteet.
Keitä nää ees on?Täällä ei taida olla enää ketään, jota kiinnostaisi K tai JO. Pelkkiä trolleja höpöttämässä kryptoniiteistä ja kisuista ja ruokapäiväkirjan pitäjä (enpäs-juupas-jankkaaja). Ja se, jota kiinnostaa ulosteet.
Kuulehan, meillä K- ihmisillä menee kaikki aika K -sarjan kuumimmista kuumimman kemian ihasteluunTarkoitin kyllä sitä itkupotkuraivareita saavaa KK&K ja BoJere shipparia. Toisaalta on kyllä fiksuin teistä KK pakottajista, vaikka kylläkin erityisen herkkä ja epäluuloinen.
Mä tähdentäisin juuri tätäDraculakisu ja taskuvenus maistelemassa vaaleanpunaista Kryptoniittia on vakava asia ja siitä on trollaus kaukana.
Kerro lisää, mua kiinnostaa mummojen itkuraivaritTarkoitin kyllä sitä itkupotkuraivareita saavaa KK&K ja BoJere shipparia. Toisaalta on kyllä fiksuin teistä KK pakottajista, vaikka kylläkin erityisen herkkä ja epäluuloinen.
Mua ainakin kiinnostaa k:n musatekemiset ja ura. Täältä luin ekan kerran teosto-tunnustuksestakin, eli jotain muutakin kiinnostaa.Täällä ei taida olla enää ketään, jota kiinnostaisi K tai JO. Pelkkiä trolleja höpöttämässä kryptoniiteistä ja kisuista ja ruokapäiväkirjan pitäjä (enpäs-juupas-jankkaaja). Ja se, jota kiinnostaa ulosteet.