V
vierailija
Vieras
Kekä on karvainen mies.Aa. Ite tykkäät siis karvaisesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kekä on karvainen mies.Aa. Ite tykkäät siis karvaisesta?
Keväällä 2023?Mä harrastin KK x K x T threesomea jo keväällä 2023. Kaks ei riitä, pitää olla kolme tai gang, jotta saan kiksejä. Kerran erehdyin lukemaan pari ficciä Joksujen joukkopuuhista, mut nääh, liian nössöä vaniljaa.
Ohoh!Mä harrastin KK x K x T threesomea jo keväällä 2023. Kaks ei riitä, pitää olla kolme tai gang, jotta saan kiksejä. Kerran erehdyin lukemaan pari ficciä Joksujen joukkopuuhista, mut nääh, liian nössöä vaniljaa.
Tätä mäkin tarkentaisin, videohan tehtiin vasta elokuussa?Keväällä 2023?
Ja kerrotko vielä että miten misogynia liittyy siihen, jos BoJere ei saa kolmatta jalkaa nousemaan?Kylmä olutkaunistaa nopeammin ja pysyvämmin kuin täyteaineet.
Kyllä, keväällä 2023. T. KK:n elämää vuodesta 2021 seurannut.Keväällä 2023?
Tarkennan. KK on ollut mun elämän mies vuodesta 2022 ja Kärtsä UMK23 asti, mut se siitä.Kyllä, keväällä 2023. T. KK:n elämää vuodesta 2021 seurannut.
Mulla ei nouse edes yksi.Ja kerrotko vielä että miten misogynia liittyy siihen, jos BoJere ei saa kolmatta jalkaa nousemaan?
Mä tarkennan sun kysymystä. Kommentoijalle, kelle vastasin, oli siis täysin uusi asia ja yllättävää, että Bojanista ja K:sta on kirjoitettu kyseisiä lähmäisiä novelleja, jotka tänne oli tuotu esimerkinomaisesti näytille.Ja kerrotko vielä että miten misogynia liittyy siihen, jos BoJere ei saa kolmatta jalkaa nousemaan?
Ei naisilla ole kikkeliä. Typerää juttua tällainen.Mulla ei nouse edes yksi.
Uuuhhhuh!!!!Tarkennan. KK on ollut mun elämän mies vuodesta 2022 ja Kärtsä UMK23 asti, mut se siitä.
Nainen olen, pösilö pönttö.Kekä on karvainen mies.
Ei vittu. Karanteeniin. Ei pääsyä KryptonilleYmmärrän erityisesti kolmen viehätyksen, se vetoaa ficeissä ja muutenkin. Mut muhun iskee myös hyvät kaksikot (k×kk). Tiettyjen kinkkien lisäksi vaniljaisehkokin maistuu.
Pidin ite JO-ficcisarjasta jossa oli jance, mut ideana j:n käyttäminen ja häpäiseminen toisten nähden. Oli siinä sit muitakin asetelmia (rope top kris tms).
Ei mulla nyt muuta asiaa. Kunhan ylijaan viidakon ykän mieltymyksiä tässä.
Ohoh. Voin vain etäisesti kuvitella riemuasi kun icip-yhteistyö tuli julki.Tarkennan. KK on ollut mun elämän mies vuodesta 2022 ja Kärtsä UMK23 asti, mut se siitä.
Eli vastauksesta oli mulle. Siis jos BoJere ei kiinnosta, niin se on susta= ihminen näkee misogyniaa.Mä tarkennan sun kysymystä. Kommentoijalle, kelle vastasin, oli siis täysin uusi asia ja yllättävää, että Bojanista ja K:sta on kirjoitettu kyseisiä lähmäisiä novelleja, jotka tänne oli tuotu esimerkinomaisesti näytille.
Silti kommentoija on viettänyt syystä tai toisesta aikaa tässä ketjussa. Miksi ihmeessä? Jos perusasiatkin on täysin tuntemattomia?
Täytyy olla jokin muu intomielinen motiivi. Niitä toki voi olla useita. Täällä ketjussa on kuitenkin ylikorostuneesti ollut esillä naisten yliherkkä suojelu kaikelta "pahalta"
Pysyn mieluummin ranchillani, jossa ilo ja anarkia vallitsee. Minua ei ole tehty poliisivaltioon.Ei vittu. Karanteeniin. Ei pääsyä Kryptonille
Miklun ja Emma gaalan. Tää ei ole trollausta, vaan kliseisesti sitä universumin johdatusta. Mulle myös K ja kyseinen M olis kuuma pari. Hiukan kuumistelin myös KK x M yhdistelmää vuonna 2022.Ohoh. Voin vain etäisesti kuvitella riemuasi kun icip-yhteistyö tuli julki.
Mistä sä sen kk:n löysit 2022, nimenomaan tuolla silmällä?
Mä vastaan sivusta, täällä ei sellaisia ole ollut. Ne oli vauvan lähmäistä mummorumkkumateriaalia. Tämä ei ole ollut paikka niille vaan täällä kuumistellaan K:ta ja B:tä muiden kanssa. Ja puhutaan tosielämästä.Mä tarkennan sun kysymystä. Kommentoijalle, kelle vastasin, oli siis täysin uusi asia ja yllättävää, että Bojanista ja K:sta on kirjoitettu kyseisiä lähmäisiä novelleja, jotka tänne oli tuotu esimerkinomaisesti näytille.
Silti kommentoija on viettänyt syystä tai toisesta aikaa tässä ketjussa. Miksi ihmeessä? Jos perusasiatkin on täysin tuntemattomia?
Täytyy olla jokin muu intomielinen motiivi. Niitä toki voi olla useita. Täällä ketjussa on kuitenkin ylikorostuneesti ollut esillä naisten yliherkkä suojelu kaikelta "pahalta"
Eli oot Kärtsäläisiä. Uskomatonta, että olet voinut olla törmäämättä lähmäsatuihin. Olet kyllä huolellisesti elänyt valitsemassai putkessa!Eli vastauksesta oli mulle. Siis jos BoJere ei kiinnosta, niin se on susta= ihminen näkee misogyniaa.Kiitos tästä tietopläjäyksestä. Mun reitti tänne on UMK23-> Jodel, tumppu, X. Jodelissa sain muistaakseni vinkin tästä ketjusta. BoJeren skippasin aikalailla kokonaan.
On kyllä hauska sattuma. Minä vuonna sinusta kkn tyyli on ollu parhaimmillaan?Miklun ja Emma gaalan. Tää ei ole trollausta, vaan kliseisesti sitä universumin johdatusta. Mulle myös K ja kyseinen M olis kuuma pari. Hiukan kuumistelin myös KK x M yhdistelmää vuonna 2022.
En ole kirjoittanut mitään tollaista, sekoitat ihmisiä.Kuulen, kun Kekän KK trolliparitusteoria rutisee ja rahisee liitoksistaan !![]()