V
vierailija
Vieras
Nii ja kannattaa tehdä ensivalmistelut itse. Mulla on tosi iso ja ei huvita nyt lämmitellä mitään akkojen suolikaisia.Oletko anaalia kokeillut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nii ja kannattaa tehdä ensivalmistelut itse. Mulla on tosi iso ja ei huvita nyt lämmitellä mitään akkojen suolikaisia.Oletko anaalia kokeillut?
En pidä sellaisista.Eiks nainen voi katella perseitä vai.
Oletko perseetön yksilö?En pidä sellaisista.
Tuplis on päässyt maistamaan Loiriintunutta Brunoa. Käy kateeks.![]()
Olen sun perseensilmä että niin.Oletko perseetön yksilö?
Olet tottunut jo valmistelemattomaan.Nii ja kannattaa tehdä ensivalmistelut itse. Mulla on tosi iso ja ei huvita nyt lämmitellä mitään akkojen suolikaisia.
Oon niin harvinaisen komea js seksikäs mies, et peputkin kostuu itsestään.Olet tottunut jo valmistelemattomaan.
Miks nää naurattaa mua.![]()
#pikkulettipää
![]()
Haiseeko sun pippeli aina kakalle?Oon niin harvinaisen komea js seksikäs mies, et peputkin kostuu itsestään.
Eih! Miten se sivu jo nyt on kadonnut?Tuplis on päässyt maistamaan Loiriintunutta Brunoa. Käy kateeks.
Venaa!Eih! Miten se sivu jo nyt on kadonnut?![]()
Niin kun oli pakko hiukan oikoa, kun liian noloa, mutta kyllä noissa aina puoli totuutta on mitä milloinkin pölisee.Nonniin trollo. Lopeta jo. K on kertonut jo useasti, että kyseessä oli pelkkä läppä. Asiasta on jankattu näillä palstoillakin jo niin moneen kertaan, että pitäisi olla jo sinunkin tiedossasi tämä.
Käytän kondomia ja naiset tykkää nuolla sen puhtaaksiHaiseeko sun pippeli aina kakalle?
Käytän kondomia ja naiset tykkää nuolla sen puhtaaksi
KiitosNo ei helvetissä ole siellä. Erika laittoi tänään stoorin, jossa vihjasi jotain yhdessäkokkailusta lauantain Yle100-ohjelmaan. Todennäköisesti ovat tänään harjoitelleet yhdessä.
Kiitos!![]()
Musta on ihan turha väittää, etteikö K:lla olis myös massit silmissä. Siinä ei ole mitään pahaa, eikä se tarkoita sitä, etteikö häntä kiinnostaisi myös musa ja ihmisten viihdyttäminen jne. Ketjun kommunistimummot on kauhuissaan, jos joku menestyy ja tienaa hyvin.Niin kun oli pakko hiukan oikoa, kun liian noloa, mutta kyllä noissa aina puoli totuutta on mitä milloinkin pölisee.
Mikäs juttu tää? Ei ainkaan stooreissaJerpukka on taas siirtynyt uuteen mieheen. Kauaa ei samaa kattele
Ei kyllä me shamppanjasosialisteja ollaanMusta on ihan turha väittää, etteikö K:lla olis myös massit silmissä. Siinä ei ole mitään pahaa, eikä se tarkoita sitä, etteikö häntä kiinnostaisi myös musa ja ihmisten viihdyttäminen jne. Ketjun kommunistimummot on kauhuissaan, jos joku menestyy ja tienaa hyvin.
Kirjoittaja on nainen, joka parodioi miestä, pölö.![]()
![]()