V
vierailija
Vieras
Minä sen taisin alunperin noin kirjoittaakin, hassuainenpassuainen. Kovassa käytössä lyheni.Siksi varmaan et osannutkaan perustaa K&KK -nimimerkkiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä sen taisin alunperin noin kirjoittaakin, hassuainenpassuainen. Kovassa käytössä lyheni.Siksi varmaan et osannutkaan perustaa K&KK -nimimerkkiä.
100%Pakko todeta, että koko ohjaajashippaus on pakotetuin paritus, mitä täällä on tehty Ethel-pakotusta lukuunottamatta. Se on myös syvästi nolointa, mitä on ollut, koska aiemmista shipeistä olisi voinut oppia jotain, mutta sen sijaan päätetään tehdä kaikki samat virheet kuin muissakin. Bojere-shippaajat voi aina puolustautua sillä, että eivät tajunneet, miten laajalle se levisi, mutta kkk-shippaajat (Ku Klux Klan????) ovat nähneet tuon, tuominneet ja nyt kuitenkin keksivät pyörää uudestaan täsmälleen samoilla konsepteilla ja hokevat, miten tämä on vain fiilistelyä. Fiilistelyä on ihastella kohteiden ammattitaitoa eikä olemattomia kiihkeitä katseita, kemiaa ja ulkonäköä. NOLOA.
Riittävän kaunis saamaan K:n ulos heterokaapistaAika rumaan joutui tyytymään kun Bojan pysytteli heterokaapissa![]()
Heräämisiä, heräämisiä, kaikilla alueilla.Riittävän kaunis saamaan K:n ulos heterokaapista![]()
Suosittelen Vichyn Descos sarjan Ultra soothing -shampoota (sekin apteekista), sininen linja tuossa sarjassa. Tai vihreä linja, dandruff & itchy scalp.Oon ihmetellyt mitä minun hiuksille on yhtäkkiä tapahtunut, hirveä päänahan kutina ja myös rasvoittuvat paljon, et muka pitäis joka päivä pestä. Mutta varmaan on sit vääränlainen shampoo (noi pari Lumenen ei ainakaan sovi) mutta nyt ei ole auttanut ees toi Saaren Taika hiuksia uudistava shampoo (ei sulfaatteja) Hilsettä vaikutti olevan (mitään elikoita en löytänyt)
Bojan sai heräämäänHeräämisiä, heräämisiä, kaikilla alueilla.
Millos ne oli ollu ees tekemisissä ennen tota vuodenvaihteen tilintekoa, kun gfkin lähti?Bojan sai heräämään![]()
Dercos se on.Suosittelen Vichyn Descos sarjan Ultra soothing -shampoota (sekin apteekista), sininen linja tuossa sarjassa. Tai vihreä linja, dandruff & itchy scalp.
Edellisenä kesänäMillos ne oli ollu ees tekemisissä ennen tota vuodenvaihteen tilintekoa, kun gfkin lähti?
TsemppiäKauhea kakkahätä ja vielä 10min matkaa!!
Sun ongelma on taas kerran, et tunnistelet ihmisiä väärin. Varo ettet tukehdu partakarvoihisi.Itse oon vaan naureskellut partaani sitä, että joku on antanut rakkautta hehkuvalle shipilleen terroristijärjestön nimen.
Jolle on ominaista ollut valkoinen ylivalta, juutalaisvastaisuus, homoviha ja maahanmuuton vastustaminen sekä siihen liittyvä valkoisen amerikkalaisuuden korostaminen![]()
E haaveillut pidemmän aikaa K:ta?Mä en millään usko, että K voisi päästää E:n käsistään. Etenkin kun E oli haaveillut pidemmän aikaa saavansa K:n. Varmasti ovat yhdessä
25.10.2025 todistetusti. Ja juuri noihin aikoihin on myös ero tullut, koska K sanoi marraskuussa haastattelussa istuttaneensa vanhempansa alas. Alkoi myös marraskuussa kertoilla sinkkuudestaan.Millos ne oli ollu ees tekemisissä ennen tota vuodenvaihteen tilintekoa, kun gfkin lähti?
Haista kakka.Taas on tämä naisvihamielinen ja rasistinen BoJere shippari käynyt melskaamassa yöllä ketjussa. Sen lisäksi hän on taas nimitellyt muita kommentoijia ja haukuttu amislaisia sekä nostettu ikivanhoja viestejä. Huomaa kyl heti kun Hämeenlinnasta kajahtaa.
Taas on tämä naisvihamielinen ja rasistinen BoJere shippari käynyt melskaamassa yöllä ketjussa. Sen lisäksi hän on taas nimitellyt muita kommentoijia ja haukuttu amislaisia sekä nostettu ikivanhoja viestejä. Huomaa kyl heti kun Hämeenlinnasta kajahtaa.