V
vierailija
Vieras
Vauvan ketjussa ja tumpussa, vai ootko sinäkin kirjastossa töissä muka?Mikä piirtelevä? Minä oon tänne joskus piirrellyt mm huurumunamummon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vauvan ketjussa ja tumpussa, vai ootko sinäkin kirjastossa töissä muka?Mikä piirtelevä? Minä oon tänne joskus piirrellyt mm huurumunamummon
EnVauvan ketjussa ja tumpussa, vai ootko sinäkin kirjastossa töissä muka?
Kekä on siitä hyvä hahmo, että on niin yksinkertainen, ettei tarvitse paljoa mielikuvitusta. Samat fraasit, päiväkirjat ja agressiot, kerta toisensa perään.
Mut siitä oon samaa mieltä et minun tyyli toki paikoin päiväkirjamainen, itseäni se ei haittaa. Ja sit ne häiriintyjät pystynee helposti hyppimään yli.Housussas on hahmo, ihan omana itsenäni kirjoittelen ja siksi se on aivan helppoa minulle, mitään aggressioita ei tosiaan ole usein. Ja muutenkin ei voi sanoa et enää fraasitkaan sikäli, kunnen enää niin paljoa käytä matkijoiden takia.
Haha ite et oo eläissäs hypänny minkään yliMut siitä oon samaa mieltä et minun tyyli toki paikoin päiväkirjamainen, itseäni se ei haittaa. Ja sit ne häiriintyjät pystynee helposti hyppimään yli.
Ai Kaasu-Pena?Tuskinpa vain on, se toinen nuorempi mies voikin olla.
Ehkä hän vain korjaa epätotuudetHaha ite et oo eläissäs hypänny minkään yli
Juu. Oikea totuuden soihtu on.Ehkä hän vain korjaa epätotuudet