V
vierailija
Vieras
Tuskin fani, mutta artistikollegoja ja ystäviä, en tietenkään ikinä kysyisi mitään noin typerää. Harvinaisen älyvapaata porukkaa ketjussa.Tietysti K fani. Älkää tunkeko Hiirtä joka paikkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin fani, mutta artistikollegoja ja ystäviä, en tietenkään ikinä kysyisi mitään noin typerää. Harvinaisen älyvapaata porukkaa ketjussa.Tietysti K fani. Älkää tunkeko Hiirtä joka paikkaan.
Muutama hurumummoTuskin fani, mutta artistikollegoja ja ystäviä, en tietenkään ikinä kysyisi mitään noin typerää. Harvinaisen älyvapaata porukkaa ketjussa.
Missä ne perättömät väitteet siis oli?En yhdistä millään tapaa, toisin kuin sinä väittämällä perättömiä juttuja.
No seuraapa kirjoittelua, henkilön väittäminen KB shippaajaksi.Missä ne perättömät väitteet siis oli?
Kylläkin kysyttiin, että onko hän KB shippari vai Anna-Liisa?No seuraapa kirjoittelua, henkilön väittäminen KB shippaajaksi.
Kysyin et kumpaa hän on. En väittänyt shippariksi. Kolmas vaihtoehto on Bojanisti.No seuraapa kirjoittelua, henkilön väittäminen KB shippaajaksi.
Jos jaat juttuja oman instasi kautta, niin kannattaa tarkistaa ettei nimesi näy. Tämän virheen on tehnyt todella moni vauvalla ja täällä.Muutama hurumummo
Olen, enkä todellakaan häiritse pelleshippaajien sekoiluilla kyseistä ihmistä, hän ei mihkään vauvan ketjuihin ja muuallekaan ole kirjoitellut, tietysti aikanaan tukenut K:n viisumatkaa jne.Eli et ole perillä fandomin asioista. Kysy vaikka Tiinalta vastausta tähän, hän osaa antaa.
Nyt rupee meneen jo kunnianloukkauksen puolelle, jos väitä Pb-Tiinan näin tehneen. Muutoin noita kyllä välillä näki siellä. Taas yks hyvä syy pysyä poissa instasta.Jos jaat juttuja oman instasi kautta, niin kannattaa tarkistaa ettei nimesi näy. Tämän virheen on tehnyt todella moni vauvalla ja täällä.
Ei kumpikaan, pönkelö pölö.Kylläkin kysyttiin, että onko hän KB shippari vai Anna-Liisa?
Häh? Miten tämä mun kirjoitus liittyy Tiinaan? En ole osallisena koko keskustelussa.Nyt rupee meneen jo kunnianloukkauksen puolelle, jos väitä Pb-Tiinan näin tehneen. Muutoin noita kyllä välillä näki siellä. Taas yks hyvä syy pysyä poissa instasta.
Olen, enkä todellakaan häiritse pelleshippaajien sekoiluilla kyseistä ihmistä, hän ei mihkään vauvan ketjuihin ja muuallekaan ole kirjoitellut, tietysti aikanaan tukenut K:n viisumatkaa jne.
Häntä väitettiin shippaajaksi, jonka nimi ois muka näkynyt ketjuissa vai ymmärsinkö jotain väärin? Jos niin hyvä oikoa tässä kohtaa.Häh? Miten tämä mun kirjoitus liittyy Tiinaan? En ole osallisena koko keskustelussa.
Hahhah haa, oot nolo.Kysyin et kumpaa hän on. En väittänyt shippariksi. Kolmas vaihtoehto on Bojanisti.
No niin, joku normaaliälyinenkin joukossa, ja toi on väitteenäkin loukkaava keksiä päästänsä tälläistä.T kyllä silmäili vauvapalstan keskustelua rajujen kunnianloukkauspuheiden vuoksi minkä keskellä hän silloin oli. Ja sielläkin palstalla arveluttavaa soopaa oli.
Mutta mistä hevon helvetistä nyt tähän jonkun saatanan BK shipin vedätte.Kärtsyn ystävä hän oli ihan UMK n takia.
Koska tää eräs ottaa aivan kaiken tosissaan ja vetää aivan ihmeellistä johtopäätöksiä. Jos joku jakaa tänne linkin Tiinasta ja sen jälkeen joku tsoukilla kysyy, että oliko T BK shippari vai Anna-Liisa, niin tämä yksi vetää siitä jumalattomat pultit.T kyllä silmäili vauvapalstan keskustelua rajujen kunnianloukkauspuheiden vuoksi minkä keskellä hän silloin oli. Ja sielläkin palstalla arveluttavaa soopaa oli.
Mutta mistä hevon helvetistä nyt tähän jonkun saatanan BK shipin vedätte.Kärtsyn ystävä hän oli ihan UMK n takia.
Kiitos selvennyksestä, täällä aika epärehellistä väkeä joukossa nytten.Tää soopapuhe varmaan nyt saanut alkunsa varmaan siitä kun laitoin Vauvan palstalle aikanaan yhden tiktok linkin missä oli joku mun väsäämä herutus Kärtsä edit ja aloittelevana Tiktokkaajana olin yllättyny kun T näkyi katsoneen sen vaikkei seurannut minua.
Siitä varnaan jutut että shippailee palstalla, kun mainitsin hölmöyttäni hänen katsoneen sen. Onhan se voinu päätyä hänen FYP sivuilleen muutenkin.
Ei vaan sulla ei ole pelisilmää.Kiitos selvennyksestä, täällä aika epärehellistä väkeä joukossa nytten.
Ehhehhee, olikin taas hassunhauska vitsi. Milloin alkaa Robin hood paska?Koska tää eräs ottaa aivan kaiken tosissaan ja vetää aivan ihmeellistä johtopäätöksiä. Jos joku jakaa tänne linkin Tiinasta ja sen jälkeen joku tsoukilla kysyy, että oliko T BK shippari vai Anna-Liisa, niin tämä yksi vetää siitä jumalattomat pultit.