V
vierailija
Vieras
Stranger things porukkaa.Iso joukko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Stranger things porukkaa.Iso joukko?
Tämä kuva on otettu syksyllä 2023 Italiassa kuvaustauolla. Ilmeisesti Armany beautyn kuvaukset Venetsiassa. Damon julkaisi kuvan kesäkuussa 2024 ja ilmaisi sillä kaipaavansa Sadieta.Sadie lomaili Damonin kanssa Kroatiassa kesäkuussa (tästä Damon postasi itse) joten puhut kyllä ihan höpöjä tuosta, että ainoastaan viralliset työmatkat olisi sallittu.
Täh, eikä ollutStranger things porukkaa.
Damon oli kesäkuussa Kroatiassa ja Sloveniassa. Sadie ei.Oliko ne Damonin Kroatian lomallakin kuvatut stoorit tammikuulta, mutta julkaisi ne vasta kesäkuussa![]()
No olihan, ei ne siinä(kään) kaksin olleet, kuten eivät tekoälytekelekuvassakaan.Täh, eikä ollut![]()
Niinpä, B ja S jätti Dn oman onnensa lomaan ja oli Bohinjin mökillä kutemassa.Tämä kuva on otettu syksyllä 2023 Italiassa kuvaustauolla. Ilmeisesti Armany beautyn kuvaukset Venetsiassa. Damon julkaisi kuvan kesäkuussa 2024 ja ilmaisi sillä kaipaavansa Sadieta.
Ei siinä kuvassa oo ketään ST näyttelijääNo olihan, ei ne siinä(kään) kaksin olleet, kuten eivät tekoälytekelekuvassakaan.
Samoin ajattelen.Damon oli kesäkuussa Kroatiassa ja Sloveniassa. Sadie ei.
No mitäs näyttelijöitä sitten, se joku homoa esittänyt ainaskin?Ei siinä kuvassa oo ketään ST näyttelijää![]()
Porukka luuli Sadien olevan mukana, kun Damon julkaisi tuon Venetsiassa 2023 kuvan Sadiesta. Ikävöi bestistään.
Damon julkasi aika monta kuvaa Sadiesta kesäkuussa, Kroatiasta. Taustalla näkyy Kroatian rekkarikin.Porukka luuli Sadien olevan mukana, kun Damon julkaisi tuon Venetsiassa 2023 kuvan Sadiesta. Ikävöi bestistään.
Oikein rekkarikin nönnönnöö.Damon julkasi aika monta kuvaa Sadiesta kesäkuussa, Kroatiasta. Taustalla näkyy Kroatian rekkarikin.
En tajua miksi perataan ikivanhoja juttuja. Bojan lämmittele nykyään ranta-adonisten reisien välissäApua, mä kuolen nauruun.Mummot käy niin kierroksilla B:n naisasioiden takia, et aletaan selvittämään jotain tällaista.
Ai tuossa redditin kuvassa? Ei näy. Italiasta on otettu.Damon julkasi aika monta kuvaa Sadiesta kesäkuussa, Kroatiasta. Taustalla näkyy Kroatian rekkarikin.
Ei oo, Sadiella oli eri tukka silloin.Tämä kuva on otettu syksyllä 2023 Italiassa kuvaustauolla. Ilmeisesti Armany beautyn kuvaukset Venetsiassa. Damon julkaisi kuvan kesäkuussa 2024 ja ilmaisi sillä kaipaavansa Sadieta.
Eipä mitään tollaista kuvaa ole.Oikein rekkarikin nönnönnöö.
Minä kekä kirjoitin ton ekan nönnönnöö ainaskin, mutta tarttunut joo joltain muulta.Sulla menee kekän ja aidon maneerit sekaisin, trolli hyvä![]()
Nönnönnöö älä esitä, pölö.Minä kekä kirjoitin ton ekan nönnönnöö ainaskin, mutta tarttunut joo joltain muulta.