V
vierailija
Vieras
Ja en nyt sanoisi et K mikään erityisen iso julkkis Sloveniassa, ehkä nyt karnevaalien jälkeen tietävät paremmin. Paitsi et ei näkynyt siellä tv:ssä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanko varmasti, oletko nyt ihan varma, että kirjoitit oikein?Äh - legendaarisia
No ei ollut, aito se oliSitähän ei kai vieläkään ole saanut selkoa oliko Sadie kuva jokin leikkaa liimaa AI kuva miltä ainakin näytti, plus eivät siinä kahdestaan ees olleet, vaan B:n kavereita mukana. Joka tapauksessa Bojanin ystäväkollega lausunto pätee.
Minä väitän. Siis jos on Jakov ja Dz. Mutta luultavasti aito, ja kuvan mies on joku muu.No ei ollut, aito se oliKumma kun et väitä tuota Jakovin ja Dzejlan kuvaa feikiksi
Sehän on lehtikuva, Sadien jonkun fanin puhelinkuvia.No ei ollut, aito se oliKumma kun et väitä tuota Jakovin ja Dzejlan kuvaa feikiksi
Jakovilla pikkasen enemmän faneja. Bhän saa aina liikkua rauhassa, ei taida olla yhtäkään salakuvaa pl. ne Sadien ja Käärijän kanssa otetut, noissa oli mukana isompi julkkis.
Ihan on Jakovin hiukset ja olemus myöskin.Minä väitän. Siis jos on Jakov ja Dz. Mutta luultavasti aito, ja kuvan mies on joku muu.
Varmaan ne kadulla kävelyt ja kahvilakuvat, jotka otettu heidän tietämättään K:n ekalla Slovenian reissulla.Mitkä salakuvat Käärijän kanssa? Eiköhän ne ole olleet ihan julkisesti kuvattavissa yhdessä, ellei joku sitten ole yllättänyt niitä lääppimässä toisiaan jossain.
Puhlimella otettuja kuvia molemmat.Sehän on lehtikuva, Sadien jonkun fanin puhelinkuvia.
Juu oli salaa kuvattu kun B, K ja Allu käveli kadulla.Varmaan ne kadulla kävelyt ja kahvilakuvat, jotka otettu heidän tietämättään K:n ekalla Slovenian reissulla.
Olkoon mitä on niin toisesta ei herää feikin epäilys, kuten S kuva oli kuin siinä ois ollut B:n irtonaama.Puhlimella otettuja kuvia molemmat.
No Bn tuttu oli heistä sen yhden yhteiskuvan julkaissut.Ilmeisesti B:n ja D:n fanit ovat olleet hienotunteisempia eivätkä ole idoliensa tahdon vastaisesti julkaisseet mitään kuvia heistä yhdessä. Jakov itse julkaisi sen ensimmäisen yhteiskuvan, joten ei ole ihme, etteivät fanit kunnioita näiden yksityisyyttä. Sitä niittää mitä kylvää.
Ei ole. Jakov ei ole kovin harteikas vaan enemmänkin pienikokoinen, vaikka onkin pelannut tennistä. Ihan seuraamalla kuvia sen huomaa. En onneksi ole ainoa, joka tässä epäilee, että mies ei ole Jakov, mies on liian harteikas ja pitkä ja raskasrakenteisempi kuin Jakov, ja tämän ovat monet Jakovin fanit itse huomanneet.Ihan on Jakovin hiukset ja olemus myöskin.
Ei ollut, sen näkee kun kuvaa katsoo tarkemmin. Ja siinä tapauksessa se Bn kuva löytyisi käänteisellä kuvahaulla jostain muualta.Olkoon mitä on niin toisesta ei herää feikin epäilys, kuten S kuva oli kuin siinä ois ollut B:n irtonaama.
Se nyt ei ainakaan ollut aito, eikä henkilö mikään niin läheinen ystävä. Tykkäsi vaan parittaa niitä, niin olen tulkinnut.No Bn tuttu oli heistä sen yhden yhteiskuvan julkaissut.
Mila ei varmaan myöskään seurustele sen miesystävänsä kanssa kun istui B:n ja Sadien kanssa kahvilla eikä ollut miehensä kanssa kaksinSitähän ei kai vieläkään ole saanut selkoa oliko Sadie kuva jokin leikkaa liimaa AI kuva miltä ainakin näytti, plus eivät siinä kahdestaan ees olleet, vaan B:n kavereita mukana. Joka tapauksessa Bojanin ystäväkollega lausunto pätee.
Eli luulet tietäväsi jostain kirjoittajan vai? Ei vissiin vaan tajunnut mitä kuvia tarkoitettiin, ei sen kummoisempaa.On se.
Mikä siitä teki feikin?Se nyt ei ainakaan ollut aito, eikä henkilö mikään niin läheinen ystävä. Tykkäsi vaan parittaa niitä, niin olen tulkinnut.
Eiks ystävän kanssa saa istua kahvilla, onpa kummallista.Mila ei varmaan myöskään seurustele sen miesystävänsä kanssa kun istui B:n ja Sadien kanssa kahvilla eikä ollut miehensä kanssa kaksin![]()
En kans tiedä, laitoin sen kahden eri tekoälykuva-analysoijan läpi ja niiden mukaan kuva on mitä luultavammin aito.Mikä siitä teki feikin?
Ai että ei olisi salakuvausta jos salakuvataan?Eli luulet tietäväsi jostain kirjoittajan vai? Ei vissiin vaan tajunnut mitä kuvia tarkoitettiin, ei sen kummoisempaa.
Näytti ai kuvalta, ja moni siitä kirjoitti tänne silloin.Mikä siitä teki feikin?
Jakovilla on pidemmät hiukset niskasta ja kihartuvat. Näkyy hyvin hänen viisi päivää sitten ottamissaan venekuvissa.Ihan on Jakovin hiukset ja olemus myöskin.
Ei saa, pariskunnat voivat viettää aikaansa vai kahdestaan, muuten ei seurustele.Eiks ystävän kanssa saa istua kahvilla, onpa kummallista.