V
vierailija
Vieras
En. Jokin vaisto vain sanoi. Itse en käytä ikinä.Tunnetko henkilön?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En. Jokin vaisto vain sanoi. Itse en käytä ikinä.Tunnetko henkilön?
Aika moni muukin käyttää/käyttänyt.En. Jokin vaisto vain sanoi. Itse en käytä ikinä.
Ei mut nyt aika moni lukenut lehdistä pettämiskuviosta.Julkisesti, monikaan ees tiennyt koko Dz olemassaolosta varmaan?
No ne nyt on juoruja ja oletuksia, oliko myös Slovenian lehdissä tosta, en enää muista.Ei mut nyt aika moni lukenut lehdistä pettämiskuviosta.
Oli monessa joo, Bn kaverihan oli myös yhdessä lehdessä kertomassa suhteesta.No ne nyt on juoruja ja oletuksia, oliko myös Slovenian lehdissä tosta, en enää muista.
Tuskin mikään kaveri, jos sellaista tekis, en usko et se tyyppi tiesi oikeasti mitään.Oli monessa joo, Bn kaverihan oli myös yhdessä lehdessä kertomassa suhteesta.
Kyylät Suomimammat ja muutama Balkanilainen.Julkisesti, monikaan ees tiennyt koko Dz olemassaolosta varmaan?
Mä jotenkin ymmärrän nämä kuvaaja Krypton trollaukset kun ne on sentään ees uusia, mut et joku jaksaa tyrkyttää vielä BoJereä, ei vtu.Vakavasti otettavaan voi mennä pitkäänkin. Voi olla ollut jokseenkin traumatisoivaa joutua julkisesti tuohon tilanteeseen, mihin Bojan joutui. Siinä saattaa käydä niin, ettei luota enää naisiin oikein. Sama siis vähän mikä K:lla. Päätyispä nää nyt jo yhteen huoooh.
Hah hah haa.Mä jotenkin ymmärrän nämä kuvaaja Krypton trollaukset kun ne on sentään ees uusia, mut et joku jaksaa tyrkyttää vielä BoJereä, ei vtu.
Tietenkin, pääsi riippakivestä eroon.Dz esiintyy nyt vapautuneemmin, varmaan se Jakov on sopivampaa seuraa.
Minä katselen Dz stooreja välillä.Seuraako joku tänne kirjoitteleva muka Dz:n esiintymisiä?
Ei mut nyt aika moni lukenut lehdistä pettämiskuviosta.
Minä katselen Dz stooreja välillä.
Mun mielestä molemmat näyttävät ihan samalta kuin näyttivät yhdessä ollessaan.B:kin on näyttänyt iloiselta ja vapautuneelta, joten win-win.
Eikä ole. Lopeta jo jankkaus.Mä kyllä luulen, että K on tapaillut E:tä nyt jälleen pikkutauon jälkeen
TämäMun mielestä molemmat näyttävät ihan samalta kuin näyttivät yhdessä ollessaan.
Sama juttu.Minä katselen Dz stooreja välillä.