V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on panoketju nykyään.Mikäs evoluutio ketjussa on käynyt
Platon piti miesten välistä rakkautta korkeimpana älyllisen ja hengen puhtaan rakkauden muotona. Vetoan tästä lähin Platonin kirjoituksiin, jos Kapteeni Koukku ottaa uudestaan Peter Panin puristuksiin haarojensa väliin.Ajattelen tätä seuraavan kerran, kun joku shipit tuomitakseen julistaa että ystävykset vain platonisesti rakastavat toisiaan.
Kärpyn ystävillähän on tunnetusti muhkeita vahvoja reisiä köh.
Hei nyt on kyllä jotain ihan pientä säätövaraa asetelmassa!Platon piti miesten välistä rakkautta korkeimpana älyllisen ja hengen puhtaan rakkauden muotona. Vetoan tästä lähin Platonin kirjoituksiin, jos Kapteeni Koukku ottaa uudestaan Peter Panin puristuksiin haarojensa väliin.
Tsot tsot, älä väitä vastaan, kun kyse on hengen puhtaan rakkauden muodosta.Hei nyt on kyllä jotain ihan pientä säätövaraa asetelmassa!
Tarkoitan iltalehden kuvaa, en sitä mitä tapahtuu myöhemmin.Hei nyt on kyllä jotain ihan pientä säätövaraa asetelmassa!
Iltalehden kuvaa??Tarkoitan iltalehden kuvaa, en sitä mitä tapahtuu myöhemmin.![]()
Panoliitteessä oliIltalehden kuvaa??![]()
Voisitko vähän selventää, ettei mun tartte sekoittaa mun algoritmejä haulla *Iltalehti Kapteeni Koukku*Tarkoitan iltalehden kuvaa, en sitä mitä tapahtuu myöhemmin.![]()
Tarkoittaa varmaan tätä kuvaa, josta käytiin kauheaa vääntöä täällä. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/969531df-3d60-4eca-9fd6-25139b333368Voisitko vähän selventää, ettei mun tartte sekoittaa mun algoritmejä haulla *Iltalehti Kapteeni Koukku*
Jaaaaaaaa!!! No nyt mäki oon taas mukanaTarkoitan iltalehden kuvaa, en sitä mitä tapahtuu myöhemmin.![]()