K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo ymmärrän mitä tarkotat. Mun mielestä vähän sama pulma oli bojeren kanssa. Ehkä niissä k+urheilijaukkelit-shipeissä on sillee ollu tolkullisempi dynamiikka, vaikka itseäni ne ei niin innostakaan.

Tämä oli nyt sitten vain mielipide, en ryhdy tappelemaan tästä.
Ongelmahan on se että luonteeltaan bottomi ei voi tässä tapauksessa oikeen olla sellainen, sillen vanhan liiton tyyliin.

Ongelmahan on se että luonteeltaan bottomi ei voi tässä tapauksessa oikeen olla sellainen, sillen vanhan liiton tyyliin.
Aivan. Mutta mielikuvituksestahan tässä on kyse joka tapauksessa, ja siinä on kaikenlaiset jutut mahdollisia.
Mut muistan joskus lukeneeni yhden ficin jossa tuota bottomointirajoitetta käsiteltiin, sillee ymmärtäväisesti ja minusta aika kuumastikin. Että on sitä varmaan ihmiset miettiny.

Aivan. Mutta mielikuvituksestahan tässä on kyse joka tapauksessa, ja siinä on kaikenlaiset jutut mahdollisia.
Mut muistan joskus lukeneeni yhden ficin jossa tuota bottomointirajoitetta käsiteltiin, sillee ymmärtäväisesti ja minusta aika kuumastikin. Että on sitä varmaan ihmiset miettiny.
Kyllä se mulle oon priority. Enkä oikein ymmärrä kuinka pinnallinen suhtautuminen niillä on päähenkilöihinsä joille se ei ole priority.

Yhteistyössä