V
vierailija
Vieras
Hypippä vastausketjua taaksepäin...En ole tietääkseni kirjoittanut gay juttuja tänään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hypippä vastausketjua taaksepäin...En ole tietääkseni kirjoittanut gay juttuja tänään.
Meitä on viisi, pösilö.Sä sekoitat nyt kolme kirjoittajaa toisiinsa.
Voi jessus.Hypippä vastausketjua taaksepäin...
Kirjoitustyylin perusteella. Itse en koskaan kirjoittaisi huonoa suomea niinkuin joku toinen vastannut.Mitkä kolme?
Kirjoitustyylin perusteella. Itse en koskaan kirjoittaisi huonoa suomea niinkuin joku toinen vastannut.
Häh? Mitä sä oikein sekoilet.Hypippä vastausketjua taaksepäin...
Ja kekä on siis minun normaalia puhekieltä, ja toi on itseasiassa käytetty sana useamassakin murteessa eri Suomen paikkoja, mitä joskus tutkin, kuten varmaan jo selvinnyt niin ite Pirkanmaalta.En ole hahmo höhlä, ja en ole matkinut yhtään ketään missään vaiheessa, eikä toi ole mikään varsinainen nimimerkki edes. Mikähän oma ongelmasi on?
En ole juuri nyt sellaista pyytänytkään.Jessus ei sua auta.
Eikä sua. Tarviit lääkkeet siihen kun luulet kirjoittelevasi vain yhden ihmisen kanssa.Jessus ei sua auta.
?Kirjoitustyylin perusteella. Itse en koskaan kirjoittaisi huonoa suomea niinkuin joku toinen vastannut.
Joo ja itse uskon ettet oo kirjoittanut tänään yhtään gay juttua. Ei ole muutenkaan sinun tapaistasi.Ja kekä on siis minun normaalia puhekieltä, ja toi on itseasiassa käytetty sana useamassakin murteessa eri Suomen paikkoja, mitä joskus tutkin, kuten varmaan jo selvinnyt niin ite Pirkanmaalta.
Miten voi sekoittaa kirjoittajat noin pahasti.Joo ja itse uskon ettet oo kirjoittanut tänään yhtään gay juttua. Ei ole muutenkaan sinun tapaistasi.
Voi hyvin olla.Meitä on viisi, pösilö.
Sitä minäkin ihmettelen. Luuli minuakin kahdeksi eri kommentoijaksi.Miten voi sekoittaa kirjoittajat noin pahasti.
Miten se voi olla kestämätön ajatus? Totta kai kuolaa.Summa summarum. Jollekin on kestämätön ajatus, että gayt kuolaa jäkiksenpelaajia ja heitä muuten oli kuolaamassa PK:takin.
Taitaa sama tyyppi myös luulla muita kirjoittajia yhdeksi ja samaksi henkilöksi.Summa summarum. Jollekin on kestämätön ajatus, että gayt kuolaa jäkiksenpelaajia ja heitä muuten oli kuolaamassa PK:takin.
Joku sitä täällä epäili. -se eriMiten se voi olla kestämätön ajatus? Totta kai kuolaa.
Ei vaan se gaymummeli ymmärsi väärin.Joku sitä täällä epäili. -se eri
Oikeastaan mitään, ei tosta keskustelijoiden määrää pystynyt päättelemään mielestäni.Mitä et ymmärtänyt?
Ei kai sitä kukaan täällä ole epäillyt.Joku sitä täällä epäili. -se eri