V
vierailija
Vieras
TekoälyltäKysyin tekoälyltä, niin 20-50v. käyttää yleisimmin. Ite en emojeista välitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TekoälyltäKysyin tekoälyltä, niin 20-50v. käyttää yleisimmin. Ite en emojeista välitä.
Tossaripaikka oli siellä BK servulla. K discord on erillinen mutta sinnekin oli kutsu jaossa BK:lla.No eihän ole, lälläteltiin et tälläinen tosishippipaikka ois muka ollut jo kun minäkin oon ollut siellä? Toi ei ole totta. Kun ei mainitsemaasi K paikkaakaan edes.
Sekoitat mut johonkin toiseen. Löysin tämän ketjun keväällä ja käytän aina noita emojeita. Sama syntymävuosi kuin Kärtsällä.Ei ole ollut, viimeksi oli 7.8. Taisi mummo löytää uudet emojit kesäkuussa ja spämmää niitä nyt onnesta soikeana.
Se tais olla jossain vaiheessa uudestaankin jaossa, mutta en päässyt liittymään.En tiedä onko sama vai eri, uskon että on perustettu useampiakin. Tää b/k-discordissa jaettu linkki on ainut, minkä tiedän.
Höpö höpö, ei ole ollut keväällä noita emojeja täällä.Sekoitat mut johonkin toiseen. Löysin tämän ketjun keväällä ja käytän aina noita emojeita. Sama syntymävuosi kuin Kärtsällä.
Mikset?Se tais olla jossain vaiheessa uudestaankin jaossa, mutta en päässyt liittymään.
Sinun tarve mummotella ja tunnistella muita on surkuhupaisaa.Ei ole ollut, viimeksi oli 7.8. Taisi mummo löytää uudet emojit kesäkuussa ja spämmää niitä nyt onnesta soikeana.
Voi olla, mutta ei vielä niin aikaisin kuin henkilö väitti?Tossaripaikka oli siellä BK servulla. K discord on erillinen mutta sinnekin oli kutsu jaossa BK:lla.
Löysin tämän ketjun keväällä.Höpö höpö, ei ole ollut keväällä noita emojeja täällä.
www.instagram.com
Hän kirjoitti että löysi tämän ketjun keväällä. Ei kertonut että koska alkoi kirjoittamaan niin että.Höpö höpö, ei ole ollut keväällä noita emojeja täällä.
Vaihtuiko tässä kirjoittaja välissä voi onko toi edelleen se sama gay-juttuja jankkaava tyyppi?Hän kirjoitti että löysi tämän ketjun keväällä. Ei kertonut että koska alkoi kirjoittamaan niin että.
Ja välähtäähän tuossa alussa Hämähäkkimieskin. (Eräs 2xkonsonantti julkaisi vähän aikaa sitten stooreja joissa Hämismaski) Nyt oli hyvä matrix.![]()
Claxma Instagramissa : "TVアニメ TONE PIECE. エルバフ編 最新情報を発表&最新PV公開オープニング主題歌&エンディング主題歌、 さらにエルバフ編の重要キャラクター 「ロキ」のキャストが決定しました"
18K likes, 1,330 comments - claxma_ca August 13, 2026: "TVアニメ TONE PIECE. エルバフ編 最新情報を発表&最新PV公開オープニング主題歌&エンディング主題歌、 さらにエルバフ編の重要キャラクター 「ロキ」のキャストが決定しました".www.instagram.com
Mitäs matrixia nyt taas. Valehtelematta algo työnsi tämän tämän ehdotuksiin äsken. Tuon kilpailijapoloisen numero![]()
En ole tietääkseni kirjoittanut gay juttuja tänään.Vaihtuiko tässä kirjoittaja välissä voi onko toi edelleen se sama gay-juttuja jankkaava tyyppi?
Sä sekoitat nyt kolme kirjoittajaa toisiinsa.Vaihtuiko tässä kirjoittaja välissä voi onko toi edelleen se sama gay-juttuja jankkaava tyyppi?
Minä ne jäkikseen liittyvät kommentit kirjoitin.En ole tietääkseni kirjoittanut gay juttuja tänään.
Miehet kuolaa aidosti vain kalpeita sloveeneja.Kerrotko, että missä kohtaa mulla oli yhdyssanavirheitä, niin voin korjata ne. Voit myös samalla vähän infota, että mitä muita satuja olen kertonut gaypalstoista ja koska? Vaikuttaa nyt siltä, että sua ottaa päähän se, kun miehetkin heruttelee jäkiksenpelaajilla ja osallistuu shippiin. Puhut gaymiehistä niinkuin he olisivat joku erillinen oliolaji maapallolla.
Ja shippaa BoJereä.Miehet kuolaa aidosti vain kalpeita sloveeneja.
En ole hahmo höhlä, ja en ole matkinut yhtään ketään missään vaiheessa, eikä toi ole mikään varsinainen nimimerkki edes. Mikähän oma ongelmasi on?Kuka omi mun Kekä hahmon. No hyvin oot vetänyt sitä.
Mitkä kolme?Sä sekoitat nyt kolme kirjoittajaa toisiinsa.
Ja mitähän väliä sillä kirjoittajalla edes on.Mitkä kolme?