V
vierailija
Vieras
Niin onkin ja nyt se paikka on sellainen kuin halusit.Mikä onkin oikein, jos se siis menee musiikillisen yhteistyön ulkopuolelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin onkin ja nyt se paikka on sellainen kuin halusit.Mikä onkin oikein, jos se siis menee musiikillisen yhteistyön ulkopuolelle.
OlihanNo sitähän ei paikassa kylläkään tainnut olla.
K-discordhan se on. Ja sinne lähti kymmeniä. Saat rauhassa itse jauhaa keskenäsi K/b discordissaSiellähän on joku 7 jäsentäNe kaikkein rasittavimmat K-fanit.
Voi olla etten enää löydä niitä, koska ne on niin vanhoja. Ihmiset shippaa ja kuolaa aina uusimpia nimiä. Turha kuitenkaan väittää, ettei tätä tapahdu, nimittäin se on aika yleistä. Grilled Cheesby, MaMarnr, the unsinkable ship on näitä tunnetuimpia lätkäshippejä, PR&JS oli pientä näiden rinnalla.Yllätys yllätys, mitään ei löydy![]()
Eipäs ollut, kyllä ne puheet täällä ketjussa silloin käytiin, kun näitä kehiteltiin.Olihan
Teidän kutsusta näkee paljonko teitä on.K-discordhan se on. Ja sinne lähti kymmeniä. Saat rauhassa itse jauhaa keskenäsi K/b discordissa![]()
Hymiöiden käytön kuka kukin onK-discordhan se on. Ja sinne lähti kymmeniä. Saat rauhassa itse jauhaa keskenäsi K/b discordissa![]()
En ole kys. paikassa, joten?Niin onkin ja nyt se paikka on sellainen kuin halusit.
Kyllä sinnekin pääs soluttautumaanOn niitä kai, mutta tämä K-discord perustettiin siellä julkisesti ja linkki oli jaossa. Sinne ei meitä lurkkaajia huolittu. Sen jälkeen loppui keskustelu b/k-serverillä.
Vetävä? Juu ei kyllä.Onkohan P vielä ihan lopullisesti kuivettunu eläkeläinen nykyään. Bambi ainakin on pitänyt lihashuoltoa yllä, se nyt tosin oo muuten mitenkään vetävä, puhuu liikaa.
Niin on, ja nääkin on keski-ikäisten rouvien runkkushippejä lähinnä.Voi olla etten enää löydä niitä, koska ne on niin vanhoja. Ihmiset shippaa ja kuolaa aina uusimpia nimiä. Turha kuitenkaan väittää, ettei tätä tapahdu, nimittäin se on aika yleistä. Grilled Cheesby, MaMarnr, the unsinkable ship on näitä tunnetuimpia lätkäshippejä, PR&JS oli pientä näiden rinnalla.
Siitäkin huolimatta.En ole kys. paikassa, joten?
No kerro mehukkaimmatKyllä sinnekin pääs soluttautumaan![]()
Onkohan P vielä ihan lopullisesti kuivettunu eläkeläinen nykyään. Bambi ainakin on pitänyt lihashuoltoa yllä, se nyt tosin oo muuten mitenkään vetävä, puhuu liikaa.
Tää nyt oli arvattavissa.En ole kys. paikassa, joten?
Kerrotko, että missä kohtaa mulla oli yhdyssanavirheitä, niin voin korjata ne. Voit myös samalla vähän infota, että mitä muita satuja olen kertonut gaypalstoista ja koska? Vaikuttaa nyt siltä, että sua ottaa päähän se, kun miehetkin heruttelee jäkiksenpelaajilla ja osallistuu shippiin. Puhut gaymiehistä niinkuin he olisivat joku erillinen oliolaji maapallolla.Ei tietenkään, kuolataan kyllä. On vaan taas sama tyyppi joka täällä selittää "gaypalstoista", joka kerta vaan vähän eri sadut. Käyttää kuitenkin samoja sanoja ja tekee samat yhdyssanavirheet joka kerta.
Onko siellä KKK juttujaKyllä sinnekin pääs soluttautumaan![]()
Koko ajan oon tässä kirjoittanut niin et lähin jo aikaa sitten?Tää nyt oli arvattavissa.
Jep ja samanlaista prisma-anaalia nekin ficit.Niin on, ja nääkin on keski-ikäisten rouvien runkkushippejä lähinnä.
Eipä ollut ainuttakaan mainintaa tässä viestisarjassa ennen tuota kyseistä viestiä että et ole siellä enää.Koko ajan oon tässä kirjoittanut niin et lähin jo aikaa sitten?
Ja sä pidät listaa meidän gaypaikoissa käyvien yhdyssanavirheistä?Ei tietenkään, kuolataan kyllä. On vaan taas sama tyyppi joka täällä selittää "gaypalstoista", joka kerta vaan vähän eri sadut. Käyttää kuitenkin samoja sanoja ja tekee samat yhdyssanavirheet joka kerta.
Ei tarvi pitää listaa kun "trollaat" täällä niin usein.Ja sä pidät listaa meidän gaypaikoissa käyvien yhdyssanavirheistä?![]()
Miten sinne pääsee?Onko siellä KKK juttuja![]()
Pointti oli kuitenkin se, et myös miehet shippaa ja heruttelee pelaajien lihaksikkaita vartaloita.Niin on, ja nääkin on keski-ikäisten rouvien runkkushippejä lähinnä.