V
vierailija
Vieras
Höpön löpöä, en ollut ees kuullut tollaisesta parituksesta tätä ketjua ennen.Nää on samanlaisia vanhempia naisia kuin ne jotka luuli että Antti ja Kalle on pari ja yllättyivät kun Kalle sai lapsen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpön löpöä, en ollut ees kuullut tollaisesta parituksesta tätä ketjua ennen.Nää on samanlaisia vanhempia naisia kuin ne jotka luuli että Antti ja Kalle on pari ja yllättyivät kun Kalle sai lapsen.
Taisipa poistua siksi että siinä oli lainattuna kommentti missä oli nimittelyä.Poistuiko mun viesti.Kiitti kun kerroit. Totuus nähtävästi sattui.
No eiks mode mennyt rähiseen johkin sivulankaan.Eli mikä?
Ihmetyttää vaan miten tollaisen neutraalin viestin saa hetkessä pois jos ei ole mahdollisesti shippaajamode itse hoodeilla....Poistuiko mun viesti.Kiitti kun kerroit. Totuus nähtävästi sattui.
Luetun ymmärtäminen. Ei sanottu teidän olevan samoja, vaan kyseessä olevan samanlainen ilmiö. Vanhemmat naiset ei ymmärrä nuorempien sukupolvien käytöstä ja luulevat ystävysten olevan homopari.Höpön löpöä, en ollut ees kuullut tollaisesta parituksesta tätä ketjua ennen.
Eihän se sit ollut mikään erillinen serveri vaan saman shippikanavan alla oleva lanka.No eiks mode mennyt rähiseen johkin sivulankaan.
Joo minä ainakin ilmiannan myös kaikki viestit jossa sopimatonta viestiä on lainattu. Tota kyseistä en kyllä ehtinyt nähdä.Taisipa poistua siksi että siinä oli lainattuna kommentti missä oli nimittelyä.
Ei nuo mummot ymmärrä discordista mitään.Eihän se sit ollut mikään erillinen serveri vaan saman shippikanavan alla oleva lanka.
Tiedän.Eihän se sit ollut mikään erillinen serveri vaan saman shippikanavan alla oleva lanka.
Kyllähän miehetkin shippaa, mut vaikea näin naisena sanoa, et mikä pari vetoaa eniten. Kaikilla varmaan oma makunsa niinkuin meillä naisillakin. Törmäsin joskus vuosia sitten jossakin gay palstalla ketjuun, missä puhuttiin Peksistä ja muista lätkänpelaajista. Korvia punoitti ne jutut.Joku gay tykkäs täällä mun KP jutuista aikoinaan![]()
Sinäkö niitä napsit täältä realitynä?Taisipa poistua siksi että siinä oli lainattuna kommentti missä oli nimittelyä.
Ei näitä harhoja enää.Ihmetyttää vaan miten tollaisen neutraalin viestin saa hetkessä pois jos ei ole mahdollisesti shippaajamode itse hoodeilla....
Ja kun sä et tiedä, niin se on sillon höpön löpöä.Höpön löpöä, en ollut ees kuullut tollaisesta parituksesta tätä ketjua ennen.
Paljastaisitko vähän mikä on gay palsta tässä tapauksessa.....Kyllähän miehetkin shippaa, mut vaikea näin naisena sanoa, et mikä pari vetoaa eniten. Kaikilla varmaan oma makunsa niinkuin meillä naisillakin. Törmäsin joskus vuosia sitten jossakin gay palstalla ketjuun, missä puhuttiin Peksistä ja muista lätkänpelaajista. Korvia punoitti ne jutut.![]()
Trollimummon fantasiapalsta.Paljastaisitko vähän mikä on gay palsta tässä tapauksessa.....![]()
Pipis forever.Joku gay tykkäs täällä mun KP jutuista aikoinaan![]()
AinaJa kun sä et tiedä, niin se on sillon höpön löpöä.![]()
Ei se aina mee noin.Trollimummon fantasiapalsta.
Mulla tais olla turnaus-Reginakin tulillaPipis forever.![]()
Mitä halvatun väliä?Mitä tapahtui? BK Discord hiljeni täysin sen takia. Kannattiko?
En ole ihan varma. Jos löydän ne jostakin, niin tuon tänne. Nyt nimittäin puhumme noin vuoden 2010-2015 aikaisista kirjoituksista.Paljastaisitko vähän mikä on gay palsta tässä tapauksessa.....![]()
Perustettiin sivulankoja, joihin nämä huurumunat tuli sinnekin päsmäröimään. T.lurkkaajaEli mikä?
Yllätys yllätys, mitään ei löydyEn ole ihan varma. Jos löydän ne jostakin, niin tuon tänne. Nyt nimittäin puhumme noin vuoden 2010-2015 aikaisista kirjoituksista.
Aa...ookooEn ole ihan varma. Jos löydän ne jostakin, niin tuon tänne. Nyt nimittäin puhumme noin vuoden 2010-2015 aikaisista kirjoituksista.