K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ei taida olla oikeasti ainakaan enää niin hedelmällinen paikka trollata kuin ne, joille trollaus on henkilökohtaisesti tärkeä juttu, haluaa toistella. Ja kyllä sen huomaa. Trolleilla näkyy jo selvää epätoivoa. Ei ihme jos on vanhat kulta-ajat mielessä, ja tekee mieli piehtaroida jossain mitä kaks ihmistä sanoi discordissa puoli vuotta sitten.

Mua huvitti eniten se, että paljastui vauvapalstan huuruisimmat mammat ja että suurin osa niistä jutuista oli kaikki muutaman huurumummon käsialaa🤣 Harmi kun on hiljentynyt ja leivos lensi pihalle, sai aina päivän naurut sieltä. T.lurkkija
Mä kirjoittelin kyllä aktiivisesti vauvalla ja täällä ja jäin pois discordista. Tiedä sitten mikä mun huuruasteikko oli.

👆Ihmiset olisivat voineet nauttia niistä övereistä teksteistä sen sijaan että alkoivat miettimään henkilöitä tai näiden värkkejä niiden tekstien takana. Täälläkin muuten on kirjoittanut pari gaymiestä. Tiedän, koska toisen kanssa vietin aikaa Luke Blackin keikalla ja toisen tunnen viisupiireistä. Yli 90% tämän fandomin kautta tapaamistani henkilöistä on ollut kuitenkin naisia. Kerron tämän siksi, koska jollekulle tämä sukupuoli asia on nähtävästi todella tärkeä.
Tyhmiä juttuja ne oli ja mummot nauraa hihhihhii.

Eihän tollaiset jutut shippiin kuulukaan, aika yksinkertainen täytyy olla sen kenen tarttee tonnekin tuoda.
Sit vois vaan sanoa, et nää jutut ei kuulu tänne. Sen sijaan haukutaan kirjoittaja maanrakoon ja lynkkausarmeija lähtee mukaan. Mua jäi se kyrsimään, kun sivuketjuun tuli mode urputtamaan. Olis pysynyt pois sieltä, eikä vahdannut muita niin mustasukkaisesti BK:n takia.

Yhteistyössä