K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.
Jaa, mikähän ois sellainen sanonta mitä yleisesti käyttää? Pöhelöä ainakin jo tätä nykyä kirjoittajista tyyliin joka toinen, siitä on tainnut tulla vain yleinen vitsi täällä, aika tosikko tarttee olla, jos tollainen haittaa.

Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.
Onkohan K yhtään itse edesvaikuttanut toisen ammatilliseen kredibiliteettiin epäammattimaisilla yhteenkietoutunis-kuvapakotuksilla ja sitten kaikenmaailman outoja dogekommentteja. Eikä yhtään auta jos työntekijä julistaa olevansa taivaassa pomonsa lähellä.

Kyllä muuten miettisin kaksi kertaa jos olisin vaikka junayhtiön mainosvastaava ja junasta pitäs saada hieno video. Ensiksi kävisin tarkistamassa ainakin Kompostikirjoittelun 100 viimeisintä sivua ennen rekrytointipäätöstä.

Jaa, mikähän ois sellainen sanonta mitä yleisesti käyttää? Pöhelöä ainakin jo tätä nykyä kirjoittajista tyyliin joka toinen, siitä on tainnut tulla vain yleinen vitsi täällä, aika tosikko tarttee olla, jos tollainen haittaa.
Niinkuin kirjoitin, niin naurattaa ne vanhanaikaiset sanat ja ummehtuneet näkemykset. Se tekee tästä ketjusta niin mummomaisen.

Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.
Tää kertoo vain sun kypsymättömyydestä. ”Vanhanaikaisia sanoja”, niin, kenelle? Ei ne sille, joka käyttää niitä sanoja, ole vanhanaikaisia. Ellei toki vitsillä käytä tai jostain syystä ole hänen perhepiirissään ollut käytössä jokin vanhahtava sana jostain asiasta.
Vaan ne ovat ihan normaali-ikäistä puhekieltä sille, joka niitä käyttää. Ei se, että jonkun nuoren mielestä sna on vanha tee sanasta vanhaa. Sun ikäsi ei ole katsos suomen puheen mittatikku.

Yhteistyössä