K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuten sanoin aiemmin niin bmi 22 tällä hetkellä, ja ei kyllä minusta, koska luulen et se tekoälyn vastaus 1 dl-1,5 dl maustamatonta jogurttia on oikeampi määrä, silloin se ylimääräinen kannatti kaataa poies. Ja mittaan siis desin mitalla nää jatkossa. Toi voi olla just syy et en ole enää niin nopeesti laihtunut, pituutta se 166 cm. Pidemmät voi syödä enempi tietysti. Tein muuten kellon mukaan kävelyennätyksen tänään, lähin hakeen yhtä kauemmaksi laitettua pakettia kävellen. Sit teen vielä illalla uuden lenkin, niin kerrankin saa taas sen 10000 askelta kasaan.
Heti muuten auttoi toi maustamattoman jogurtin määrän vähennys, söin eilen sen 2x1,5 dl (2x2 dl sijaan) niin -0,5 kg tänä aamuna, toki kävelyäkin tuli lähes sen 11000 askelta eilen. Mutta siis toi paino kunnon lähinnä junnannut paikallaan jo pitkään.

En lopeta. Naurattaa se, kun mummot käyttää pöhelö ja pösilö sanoja mut he eivät voi myöntää ikäänsä, vaan yrittävät tekoälyn avulla perustella, et kyl nelikymppisetkin niitä käyttää.🤣
Tekoälyä käytti ensimmäisenä se, joka yritti väittää, et niitä käyttävät on yli 60 tai jotain siihen suuntaa. Taitaa sullakin trolliparka olla dementia.

Kylläpä te luulette itsestänne liikoja. Vain marginaali osuus faneista kiinnittää huomiota Bojere tai KKK shippijuttuihin. Suurinta osaa ei kiinnosta millään tavoin.
Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.

Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.
No oletko kauheasti nähnyt näiden kahden shippausta avoimella palstalla, siis muualla kuin täällä? Eikä taida nämä KKk kirjaimet aueta muille kuin tätä ketjua lukeville. En ole puolustamassa shippiä, koska en sitä itse ymmärrä, mutta vähän maalaisjärkeä kuitenkin näihin kommentteihin.

No oletko kauheasti nähnyt näiden kahden shippausta avoimella palstalla, siis muualla kuin täällä? Eikä taida nämä KKk kirjaimet aueta muille kuin tätä ketjua lukeville. En ole puolustamassa shippiä, koska en sitä itse ymmärrä, mutta vähän maalaisjärkeä kuitenkin näihin kommentteihin.
Jodel? Eilen siihen yhteen keskusteluun tuotiin jopa näiden kahen yhteiskuva, joka poistettua nytten eli kyllä siellä(kin) joku/jotkut shippaa. Ja rivien välistä jos lukee ehkä myös X.

Yhteistyössä