V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyse oli Karneval-konsertista – eli B ja muu bändi käyttivät siihen paljon rahaa, ja siksi B ei suostunut rahoittamaan Dz’n ensimmäistä albumia. Voin olla väärässäkin, mutta näin minä asian näen. Tiedän, että Dz haluaa tehdä albumin, ja ehkä hän ajatteli, että B voisi auttaa häntä.Karneval-kappaleen vuoksi?
Kyse oli Karneval-konsertista – eli B ja muu bändi käyttivät siihen paljon rahaa, ja siksi B ei suostunut rahoittamaan Dz’n ensimmäistä albumia. Voin olla väärässäkin, mutta näin minä asian näen. Tiedän, että Dz haluaa tehdä albumin, ja ehkä hän ajatteli, että B voisi auttaa häntä.
Kyse oli Karneval-konsertista – eli B ja muu bändi käyttivät siihen paljon rahaa, ja siksi B ei suostunut rahoittamaan Dz’n ensimmäistä albumia. Voin olla väärässäkin, mutta näin minä asian näen. Tiedän, että Dz haluaa tehdä albumin, ja ehkä hän ajatteli, että B voisi auttaa häntä.
Ihan hyvä teoria mutta ihmetyttää vaan, että miten Dz ei löytäisi rahoittajaa albumilleen, kun keikkakalenteri on täynnä ja porukka kuuntelee innolla hänen biisejään. Ennemmin varmaan etsisi biiseilleen tekijää, kun itsehän vain laulaa lurittelee menemään eikä panosta niihin itse mitenkään.Kyse oli Karneval-konsertista – eli B ja muu bändi käyttivät siihen paljon rahaa, ja siksi B ei suostunut rahoittamaan Dz’n ensimmäistä albumia. Voin olla väärässäkin, mutta näin minä asian näen. Tiedän, että Dz haluaa tehdä albumin, ja ehkä hän ajatteli, että B voisi auttaa häntä.
Seli seli, jäit kiinni mummo.Tajuatko, että noita termejä käytetään täällä ihan vain vitsimielessä, joten käyttäjästä ei voi päätellä ikää niiden perusteella!![]()
Minkälainen mummo käy yhden aikaan yöllä juomassa kermaa Mäkkärillä?Mäkkärin myyjä lisäsi liikaa kermaa mun kahviin! Voinko vaihtaa
Höpö höpö.En nyt ihan niinkään sanoisi. Se Mila sopii siihen määritelmään kyllä.
Joo eiLuulen hänen uskoneen, että B rahoittaisi hänen esikoisalbuminsa, ja kun hän huomasi, ettei B tekisi niin ”Karneval”-kappaleen vuoksi, hän jätti tämän. Jakovin tiimi rahoittaa varmasti kauan odotetun albumin ja lähettää hänet lisäksi edustamaan Kroatiaa Euroviisuihin.
Näin minä asian näen: B on tajunnut, että Dz käytti häntä suhteessa hyväkseen, ja on päättänyt jättää naisen elämästään. Siksi hän on niin onnellinen ja hyvävointinen, ja olen siitä todella iloinen.
Kylläpä oot katkera siitä siitä et Jakov päihitti Bojanin.Sillä Jakovilla ei ole edes juurikaan omia biisejä
What a loser.
Esitti Stožicessakin lähinnä lainabiisipaskaa - mm. Kalajoen hiekat
Ei ihme, että tarvitsi vähän Bojania apuun.
Ai hitto näitä päätelmiä.Haluaa ehkä osallistua Euroviisuihin saadakseen nimeä. Siksi alkoi tykkäilemään Käärijänkin postauksista. Läpeensä omaa etua tavoitteli
Luulen hänen uskoneen, että B rahoittaisi hänen esikoisalbuminsa, ja kun hän huomasi, ettei B tekisi niin ”Karneval”-kappaleen vuoksi, hän jätti tämän. Jakovin tiimi rahoittaa varmasti kauan odotetun albumin ja lähettää hänet lisäksi edustamaan Kroatiaa Euroviisuihin.
Kuolen näille jutuille.Kyse oli Karneval-konsertista – eli B ja muu bändi käyttivät siihen paljon rahaa, ja siksi B ei suostunut rahoittamaan Dz’n ensimmäistä albumia. Voin olla väärässäkin, mutta näin minä asian näen. Tiedän, että Dz haluaa tehdä albumin, ja ehkä hän ajatteli, että B voisi auttaa häntä.
Ei kai sillä vielä ole kun juuri vasta pomppasi suosioon. Oli valtavan suosittu jo ennen Bn tapaamista.Sillä Jakovilla ei ole edes juurikaan omia biisejä
What a loser.
Esitti Stožicessakin lähinnä lainabiisipaskaa - mm. Kalajoen hiekat
Ei ihme, että tarvitsi vähän Bojania apuun.
Joo tämä yks ”asiantuntija” aina paikallaKuolen näille jutuille.![]()
Hohhoijaa, mikähän minun vastauksessa nyt oli et tartti poistaa, itse ainakin omani iän tiedän, ettei ns. mummo.En lopeta. Naurattaa se, kun mummot käyttää pöhelö ja pösilö sanoja mut he eivät voi myöntää ikäänsä, vaan yrittävät tekoälyn avulla perustella, et kyl nelikymppisetkin niitä käyttää.![]()
Joku ottanu vähän tosissaan.Kylläpä te luulette itsestänne liikoja. Vain marginaali osuus faneista kiinnittää huomiota Bojere tai KKK shippijuttuihin. Suurinta osaa ei kiinnosta millään tavoin.
Eiks tossa ole myös se ulkkis yhtenä hölpötyksineen, eikä vain yksi.Joo tämä yks ”asiantuntija” aina paikalla
Missä?Joku ottanu vähän tosissaan.
Heti muuten auttoi toi maustamattoman jogurtin määrän vähennys, söin eilen sen 2x1,5 dl (2x2 dl sijaan) niin -0,5 kg tänä aamuna, toki kävelyäkin tuli lähes sen 11000 askelta eilen. Mutta siis toi paino kunnon lähinnä junnannut paikallaan jo pitkään.Kuten sanoin aiemmin niin bmi 22 tällä hetkellä, ja ei kyllä minusta, koska luulen et se tekoälyn vastaus 1 dl-1,5 dl maustamatonta jogurttia on oikeampi määrä, silloin se ylimääräinen kannatti kaataa poies. Ja mittaan siis desin mitalla nää jatkossa. Toi voi olla just syy et en ole enää niin nopeesti laihtunut, pituutta se 166 cm. Pidemmät voi syödä enempi tietysti. Tein muuten kellon mukaan kävelyennätyksen tänään, lähin hakeen yhtä kauemmaksi laitettua pakettia kävellen. Sit teen vielä illalla uuden lenkin, niin kerrankin saa taas sen 10000 askelta kasaan.