K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.

Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.
Kyl tää yks KKK shippari on Anna-Liisa ja poni. Sen lisäksi palstan pahimpia nais- ja Bojan heittereitä. Ei kaikki Bojanistitkaan sen parempia ole. Saastaa löytyy molempien joukoista.

Väärin. Summa summarum sinä olet kaikkien mielestä rasittava persreikä. Mustasukkainen täti, jonka ainut tehtävä on haukkua muita.

Mikäs sä oot sanomaan jos et edes vauvan ketjussa ollut. Olet joku ihan pihalla oleva viisastelija, joka ei ole Kärtsän jutuissa inessä yhtään.
T. Poni 🐴

P.S Yksi kaikkien, kaikki yhden Kärtsän puolesta ⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️

Yhteistyössä