K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paitsi että itse en ole koskaan ymnärtänyt ylenmääräistä skitsoilua saiirauksista ja niiden salaamista.

Mitä väliä oikeasti onko jollain joku kihti, peräpukama vai divertikkeli vai läppävika.

Miksi lähtokohta on se, että normaali ihminen on 100% terve? Kukaan ei ole.

Tästä ketjusta taidettiin puhua, ja samaa mieltä, täysin hämärä ns. pimahtaminen. Crew:n häirintäähän tollainen on.
Varmasti crew saa paljon hämärämpiä viestejäkin. Osaavat varmasti viestin sävystä riippuen jo tulkita, kannattaako tehdä mitään tarkistuksia vai ei. Tavallaan olen kyllä sitä mieltä, että tuollaisten viestien laitto alentaa K:n ja hänen lähipiirinsä pikkulapsen asemaan. Fani ikään kuin ajattelee, että K ja lähipiirinsä ei osaa hommaansa. Mutta jos kirjoittaja ei ole koskaan mitään muuta viestiä sinne laittanut, niin voihan tuon katsoa olevan ihan hyvä muistutus. Naurettavaa on tästä kiihtyä ja nostaa kieroksia. Crew osaa ammattimaisesti erottaa todelliset huolet ja hullut fanit. Mitään haittaa siitä viestin laitosta ei varmasti ole.

Tuli tästä mieleen (että porilaisia sit varmaan loput), että meille tuli töihin yks päivä jonkun ulkomaalaisen miehen työhakemus sähköpostiin ja hätkähdin vähän, kun se oli Egyptistä. En enää muistanut, miten tää Egypti nyt liittyi mihinkään, muuta kuin että oli äskettäin ollut tapetilla. Niin ai niin, se liittyi näihin Karimin taustoihin.
Hassu ajallinen yhteensattuma!
Ignoorattiin tietenkin koko viesti.
Hän painotti moneen kertaan maksavansa lentolippunsa Suomeen itse (asui nyt Norjassa).
Miksi joku random kuvittelee, että me teemme sillä tiedolla mitään? Vai ajatteliko, että muuten tuleva mahdollinen työnantaja kuvittelee, että heebo olettaa saavansa lennot työhaastatteluun? 🤷‍♀️😄

Myös Baby no moneyn juurista osa on Egyptissä. Minusta se näkyy hänen piirteissään paljon paremmin kuin jossain KK:ssa.

Miks haiskahtaisi, inhottaa nää julkkiksiin yhteyttä ottavat vajaaälyiset?
Viestisi sanoman perillemenoa haittaa lapsellinen sävy. Kutsuuko kukaan yli 12-vuotias toista vajaaälyiseksi? Ja mitä sinä välität, minkälaisia yhteydenottoja joku julkkis saa? Et sinä niitä joudu lukemaan. Jos asia ei kosketa henkilökohtaisesti, uskoisin, että kaikille on aivan se ja sama, mitä joku palstalainen viestittää crewlle.

Varmasti crew saa paljon hämärämpiä viestejäkin. Osaavat varmasti viestin sävystä riippuen jo tulkita, kannattaako tehdä mitään tarkistuksia vai ei. Tavallaan olen kyllä sitä mieltä, että tuollaisten viestien laitto alentaa K:n ja hänen lähipiirinsä pikkulapsen asemaan. Fani ikään kuin ajattelee, että K ja lähipiirinsä ei osaa hommaansa. Mutta jos kirjoittaja ei ole koskaan mitään muuta viestiä sinne laittanut, niin voihan tuon katsoa olevan ihan hyvä muistutus. Naurettavaa on tästä kiihtyä ja nostaa kieroksia. Crew osaa ammattimaisesti erottaa todelliset huolet ja hullut fanit. Mitään haittaa siitä viestin laitosta ei varmasti ole.
Millä tavalla asettaa pikkulapsen asemaan? Ei näitä asioita monikaan ajattele tai edes tajua, että joku voisi tietoja vakoilla.

Äiditkö sitten saavat olla parasosiaalisia?
Kyllä kai sellainen yleinen inhimillisyys ja "koko kylä kasvattaa"-periaate on todettu hyväksi nyky-yhteiskunnassakin. Ei kukaan pakota K:ta ottamaan viestejä tosissaan, mutta hyvä muistutus hänelle siitä, mitä julkkikset joutuvat usein kokemaan. En tiedä, miksi tuosta pitää ottaa nokkiinsa. K saa tarvittaessa asiasta tietoa tai voi tarvittaessa jättää sen omaan arvoonsa. Mitään pahaa tuosta ei tapahdu, ja aivan turhaa jankkausta täällä.
Ai hänen äitinsäkö olisi parasosiaalinen, jos sanoisi pojalleen, että tee tarkistuspyyntö Omakantaan asiasta? 🤦‍♀️ Eihän se omalta äidiltä tietenkään olisi. Mutta siltä, joka täällä asiasta huolehtii, on kylläkin.

Paitsi että itse en ole koskaan ymnärtänyt ylenmääräistä skitsoilua saiirauksista ja niiden salaamista.

Mitä väliä oikeasti onko jollain joku kihti, peräpukama vai divertikkeli vai läppävika.

Miksi lähtokohta on se, että normaali ihminen on 100% terve? Kukaan ei ole.

Kyse ei ole siitä K:n tapauksessa, koska hän on kertonut sairaudestaan muutenkin avoimesti. Tietojen urkinnassa voi kuitenkin samalla paljastua asioita, joita ei ole tuotu julkisuuteen. Ennen kaikkea kyse on yksityisyyden loukkaamisesta ja laittomasta toiminnasta. Sellaisesta pitää jäädä kiinni. En minä ainakaan halua, että itseäni hoitavilla henkilöillä olisi niin löysä työetiikka.

Kyse ei ole siitä K:n tapauksessa, koska hän on kertonut sairaudestaan muutenkin avoimesti. Tietojen urkinnassa voi kuitenkin samalla paljastua asioita, joita ei ole tuotu julkisuuteen. Ennen kaikkea kyse on yksityisyyden loukkaamisesta ja laittomasta toiminnasta. Sellaisesta pitää jäädä kiinni. En minä ainakaan halua, että itseäni hoitavilla henkilöillä olisi niin löysä työetiikka.
No ne sua hoitavat kyllä saavat juurikin nuo tiedot tietää.

Yhteistyössä