K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin ihan mielenkiinnosta, jos joku (ketjuun siis täysin liittymätönkin henkilö esim.) olisi katsonut Kärtsän terveystietoja luvatta ja K saisi tietää, niin eteneekö asia mihinkään, jos hän ei reagoi?

On ollut avoimia linkkejä sekä perustettu ryhmiä kutsumalla yksityisesti vain joitakin ihmisiä mukaan. Musta tämä on vähän säälittävääkin. Pitää olla yksi K ryhmä missä Bojere shippi on sallittu, toinen ryhmä missä vain muut shipit on sallittu. Yhdessä ei saa shipata ollenkaan jne.
Toi ensimmäinen on se, mikä on pilannut kaikki ryhmät, onneksi nyt on pienempiä. Shippidiscordissa jauhaa enää lähinnä se yks sekopää,

On ollut avoimia linkkejä sekä perustettu ryhmiä kutsumalla yksityisesti vain joitakin ihmisiä mukaan. Musta tämä on vähän säälittävääkin. Pitää olla yksi K ryhmä missä Bojere shippi on sallittu, toinen ryhmä missä vain muut shipit on sallittu. Yhdessä ei saa shipata ollenkaan jne.
Joo, nuo salaseurat eivät taida olla minua varten. Haluaisin jutella K:n ja JO:n musiikista, keikoista ja muista heihin liittyvistä asioista. En välitä shippaamisesta, mutta en jaksa mitään vääntöä siitä, saako jossain shipata ja onko jokin shippaamista ja kuka saa sanoa mitäkin. Mieluiten vain lukisin ihmisten fiilistelyä hyvällä hengellä. Jos jollakulla vähän keulii, niin sen sijaan että haukuttaisiin torveloiksi ja pöntöiksi, sivuutettaisiin asia ja puhuttaisiin siitä, mikä omasta mielestä on tärkeää. Mitään lapsellisia haukkumisia ja ilkeilyjä ei tietenkään suvaittaisi mutta asiallinen kritiikki (ei Aiton tai Kekän, kun heillä se ei ole asiallista) olisi ok.

Joskus harmitti etten ole mukana näissä seuroissa, mutta ei sopisi mulle. Joku näissä on aina tirehtöörinä, ja toiset yrittää välttää kiellettyjä sanoja ja puheenaiheita, että pysyy suosiossa.
(Ja joo: aiheellinen puuttuminen trollaamiseen, vihapuheeseen ja riidanhaastamiseen on eri asia, josta tässä ei ole kyse)

Täytyy myöntää että en ole kyllä koskaan erityisesti perehtynyt. Tai olen katsonut dekkareita jne esim Kremlin trolleista, mutta yllättyisin, jos täällä menneiden viisuartistien kesämökkeilystä ja panemisista tappelevat akat ovat myös vieraan valtion asialla.
Kremlin trollit on niitä jotka ujuttaa venäjämielistä agendaansa. Vauvalta saattaa pari löytyä. Eiköhän tähän ketjuun ole pesiytyneet plussan kotoperäiset trollit ja Bojere fiilistelyketjujen vttuilijat.

Joskus harmitti etten ole mukana näissä seuroissa, mutta ei sopisi mulle. Joku näissä on aina tirehtöörinä, ja toiset yrittää välttää kiellettyjä sanoja ja puheenaiheita, että pysyy suosiossa.
(Ja joo: aiheellinen puuttuminen trollaamiseen, vihapuheeseen ja riidanhaastamiseen on eri asia, josta tässä ei ole kyse)
Mun kokemuksella taas pienet toimii paremmin eikä tarvita mitään sääntöjä. Noissa isommissahan aina joku otta nokkiinsa.

Työnantajaan😂 Asia laitetaan eteenpäin virallisille tahoille ja he alkavat selvittää. Ei ole tietääkseni mikään monimutkainen prosessi.
Ja se virallinen taho on työnantaja, joka tekee asiasta tarvittaessa rikosilmoituksen keskusteltuaan ensin kyseisen työntekijän kanssa. Samalla työnantajapuoli voi antaa varoituksen tai irtisanoa urkkijan. Mikä virallinen taho tässä nyt sinusta on se, joka rupeaa toimimaan?

Yhteistyössä