V
vierailija
Vieras
Hän ois lähettänyt K:lle sen ja haukkunut K:ta huonoksi poikaystäväksi.Olihan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän ois lähettänyt K:lle sen ja haukkunut K:ta huonoksi poikaystäväksi.Olihan.
Oot kyl mamma itsekin. Ei kellekään muulle kuin iäkkäälle mammalle tule tollanen ajatus mieleen.Hah hah se mamma joka ilmoittelee virallisille tahoille![]()
Eli sinulleOot kyl mamma itsekin. Ei kellekään muulle kuin iäkkäälle mammalle tule tollanen ajatus mieleen.![]()
Sinusta puhuttiin mummoikäinen mammaOot kyl mamma itsekin. Ei kellekään muulle kuin iäkkäälle mammalle tule tollanen ajatus mieleen.![]()
Täällä on useasti kerrottu että normaali keskustelu on siirtynyt aikoja sitten muihin paikkoihin. Täällä kirjoittelee enää sellaiset, jotka haluaa trollata tai vttuilla. Ihan sun oma vika jos et tätä halua tajuta, vaikka vuosi ollaan yritetty takoa tätä sun kaaliin.Kuinka monta ihmistä täällä on tällä hetkellä mun lisäks? Koska avasin just palstan ja näyttää siltä että yks ihminen vastailee randomisti kaikenlaisiin vanhoihin viesteihin tarkoituksena vaan kerjätä kuvaannollista verta nenästään.
Kirjotin ite eilen, että täällä on paska meno ja lapsellisen kesyä huumoria siks että yks tai useampi ihminen vastaa joka asiaan henkilöön menevällä vtullisella vääntämisellä (paitsi persediskoon ja vastaavaan).
Mä lähetän saman Kk:lleHän ois lähettänyt K:lle sen ja haukkunut K:ta huonoksi poikaystäväksi.
Sinä sen viestin kirjoitit. Arvasin että ketjun mummottelija eli sinä olet mummo itsekin.Eli sinulle![]()
Kuinka monta viestiä aioit laittaa. Sun tyylin nimittäin tunnistaa. Paljastuit nyt mummoksi.Sinusta puhuttiin mummoikäinen mamma![]()
Älä puhu "ollaan' -muodossa, hanibeibi. Sinä ja olettamuksesi ei ole välttämättä todellisuus.Täällä on useasti kerrottu että normaali keskustelu on siirtynyt aikoja sitten muihin paikkoihin. Täällä kirjoittelee enää sellaiset, jotka haluaa trollata tai vttuilla. Ihan sun oma vika jos et tätä halua tajuta, vaikka vuosi ollaan yritetty takoa tätä sun kaaliin.
Itse paljastuitKuinka monta viestiä aioit laittaa. Sun tyylin nimittäin tunnistaa. Paljastuit nyt mummoksi.
My bad! En oo huomannu jos olette takonut. Se saattaa vaikuttaa myös, että tulin tänne vasta reilu kuukausi sitten.Täällä on useasti kerrottu että normaali keskustelu on siirtynyt aikoja sitten muihin paikkoihin. Täällä kirjoittelee enää sellaiset, jotka haluaa trollata tai vttuilla. Ihan sun oma vika jos et tätä halua tajuta, vaikka vuosi ollaan yritetty takoa tätä sun kaaliin.
Ai sä oot se hanibeibe viljelijä. No ilmankos ei mene asiat sulla jakeluun.Älä puhu "ollaan' -muodossa, hanibeibi. Sinä ja olettamuksesi ei ole välttämättä todellisuus.
Monta viestiä ajattelit taas kirjoittaa putkeen?Älä puhu "ollaan' -muodossa, hanibeibi. Sinä ja olettamuksesi ei ole välttämättä todellisuus.
My bad! En oo huomannu jos olette takonut. Se saattaa vaikuttaa myös, että tulin tänne vasta reilu kuukausi sitten.
Niin siinä puhuttiin iäkkäästä mammasta tekemässä virallisia ilmoituksia. Minäkin ymmärsin.Oot kyl mamma itsekin. Ei kellekään muulle kuin iäkkäälle mammalle tule tollanen ajatus mieleen.![]()
Siihen mitään olettamuksia tarvita. Sellaisen pystyy näkemään sokea Erkkikin.Älä puhu "ollaan' -muodossa, hanibeibi. Sinä ja olettamuksesi ei ole välttämättä todellisuus.
Kumpaa itse ensisijaisesti haluat sun vastauksilla?Täällä on useasti kerrottu että normaali keskustelu on siirtynyt aikoja sitten muihin paikkoihin. Täällä kirjoittelee enää sellaiset, jotka haluaa trollata tai vttuilla. Ihan sun oma vika jos et tätä halua tajuta, vaikka vuosi ollaan yritetty takoa tätä sun kaaliin.
Ei kellekään muulle kuin mummoikäiselle tule tuollainen ajatus mieleen.Niin siinä puhuttiin iäkkäästä mammasta tekemässä virallisia ilmoituksia. Minäkin ymmärsin.
Käyn täällä vttuilemassa kerran pari viikossa. Toisaalta se mun toiminta on tosi pientä mutta hupinsa kullakin.Kumpaa itse ensisijaisesti haluat sun vastauksilla?
Aika paljon jaksat nähdä vaivaa nimittäin!
Ohis. Etkö ole koskaan perehtynyt trolleihin? Osa heistä saattaa trollata useita tunteja päivässä ja he näkevät vaivaa sen eteen. Trollien joukossa on ihmisiä kummastakin sukupuolesta ja kaikista ikäluokista. Eikä se trollaus katso ammattia tai koulutusta.Kumpaa itse ensisijaisesti haluat sun vastauksilla?
Aika paljon jaksat nähdä vaivaa nimittäin!