V
vierailija
Vieras
Jäitkö kiinni siitä että lähetit Bojanille viestiä.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jäitkö kiinni siitä että lähetit Bojanille viestiä.![]()
Haisetko aina paskalle?Apua, täällä dunkkaa paska!
Sinkkiasetaatti on eri asia. Se estää viruksia toimimasta.Ok, no tavallista sinkkiä on kyllä eli joku puhdas+ super sinkku 25 mg niin oon kyllä syönyt näitä, heti ku oireet alkoi. Muutenkin 5-7 eri vitamiinivalmistetta/päivä.
Miten niin sairaus olisi edennyt?Et nyt kuitenkaan tainnut ymmärtää, että vaikka olisi jatkanut lääkkeitä, sairaus olisi edennyt ja lopputulos olisi ollut aivan sama. Ehkä lopetti lääkkeet, koska halusi käydä baareissa ja elää tavallista nuoren miehen elämää.
Sepä seMiten niin sairaus olisi edennyt?
Noissa sairauksissa ei ruokavalio liity sairauteen ja tilanteeseen mitenkään, haloo.Ei vaan se ruokavalio toimi, eikä oireita enää ollut pitkään aikaan.
Takatuupparimamma.Joku tulee vähän takamatkalta
Pikkuisen ristiriitainen tää sun kirjoituksesi "lääkäritkin tunnustavat, että turhia lääkkeitä määrätään", tajuatko, että lääketeollisuus ei mitään lääkkeitä määrää, vaan lääkärit? Lääkärit itse! Jos lääke on heistä turha, miksi määräisivät sitä?Teet tuohon tarinaan täysin omia lisäyksiäsi. Podcastissa ei ollut puhetta sivuvaikutuksista, koska puhe poukkoili asiasta toiseen. Ehkä niitäkin on ollut. Sinä et tiedä mitä K ajateli noin 17-18 -vuotiaana. Yhdistelet muutenkin asioita mielesi mukaan, jotta saisit mieleisesti tarinan tästä. Siksi toisekseen lääketeollisuuden asema on oikeastikin ongelmallinen ja myös lääkärit tunnustavat, että turhia lääkkeitä määrätään. Mm. antibioottien määrääminen joka vaivaan sai aikaan mm. resistentit sairaalabakteerit jne. On siis aivan tervettä suhtautua lääketeollisuuden lobbaukseen kriittisesti.
Sillä tuskin K:n suosioon pääseeEn ole se joka ilmoituksen teki, mutta itsellänikin on käynyt se mielessä täällä pari kertaa. Tekisin kyllä ilmoitukset aivan muualle, virallisimmille tahoille. Kärtsän suosioon tai hänen tuttavapiiriin pääseminen ei kiinnosta yhtään, kyse on puhtaasti eettisistä syistä. Tuli mieleen että onhan vauvalla monikin ottanut yhteyttä Kärtsään ja varsinkin Bojaniin ties mistä syystä. Fanituksen rajat ovat kadonneet joillakin. En siis vähättele ongelmaa.
Ikävää, jos sä et tiedä omista läheisistäsi edes tuon vertaa, kuin mitä on elää 13 vuotta jotain sairautta sairastavan kanssa. Eiköhän siinä se kumppani tiedä ihan kaikki samat asiat kuin itse potilaskin. Normi-ihmissuhteessa siis.Jos suoli ei ole sinun, kokemus ei ole sinun, vaan toisen ihmisen. Sinulla ei ole kokemusta sairaudesta.
Mitä tyhmää siinä oli? Nimenomaan fiksu viesti, aika paljon fiksumpi kuin mihin tässä uudessa pelossa taas vihjailtiin.Vielä 2023 pystyi. Se yksikin pölvästi yritti lähettää Bojanille niitä Tolkien haltia kielen ja suomen kielen pälä pälä juttujaan.![]()
Mut mä vaan mietin, että oliko se silti edellisvuosina näin kun koulut on täällä jo alkaneet?Muualla Euroopassa elokuu on lomakuukausi ja koulut alkaa syyskuussa.
Ja se kun aito lähetti sen pitkän kirjeenVielä 2023 pystyi. Se yksikin pölvästi yritti lähettää Bojanille niitä Tolkien haltia kielen ja suomen kielen pälä pälä juttujaan.![]()
Ois voinut toikin bimbo puhua ennemmin siitä, miten pudotti painoa siis 40kgPuhutaanko kauneushoidoista
![]()
Cindy, 33, lataa suoraan: ”Minulla on feikit tissit, huulet ja tukka”
Hyvinvointivalmentaja Cindy Koivulan, 33, mielestä jokaisella on oikeus omaan kehoonsa. Hänen mielestään botox ja pistoshoidot muuttavat ulkonäköä jopa vähemmän kuin hiustenvärjäys. Jokainen voi valita, mihin itse rahansa laittaa.www.iltalehti.fi
Ei ollut Aito.Ja se kun aito lähetti sen pitkän kirjeen![]()
Mitä ajattelit jonkun sinne lähettävän? Ja miksi?Tåmä haastattelu on tuotu tänne "höpöinstan" kautta koska en halua paskamyrskyä oman instan privapostiin. Muusta en tiedä.
Kuinka vanha oikein oot, jos edelleen käyt fyysisesti poliisilaitoksella tekemässä ilmoituksia.Sillä tuskin K:n suosioon pääseeMihinkään muualle et voi ilmoitusta tehdä vaan se on jokaisen oma tehtävä selvittää omat terveystietonsa kalastelijat. Mä haluaisin nähdä mamman kököttämässä poliisilaitoksella tekemässä ilmoitusta
Hyvä vaan jos joku laittanut aiheesta viestiä, jää tiedonkalastelijat kiinni.
Miksi kuvittelet että joku haluaa K:n suosioon. Ei kaikki ole sun kaltaisia pyrkyreitä.Sillä tuskin K:n suosioon pääseeMihinkään muualle et voi ilmoitusta tehdä vaan se on jokaisen oma tehtävä selvittää omat terveystietonsa kalastelijat. Mä haluaisin nähdä mamman kököttämässä poliisilaitoksella tekemässä ilmoitusta
Hyvä vaan jos joku laittanut aiheesta viestiä, jää tiedonkalastelijat kiinni.
Ei toi ikä kyllä selitä tota tyhmyyttä...Tämä juuri. Myös kaikkein pahimmassa vaiheessa eli hätäleikkauksen aikoihin hän oli alle 20-v, joten kaikki tämä moralisointi siitä, mitä hänen olisi pitänyt ymmärtää tehdä jne on aivan järkyttävää. K on tosiaan aivan selkeästi sanonut useissa haastatteluissa, että haluaa kertoa sairaudestaan, koska toivoo rohkaisevansa oireista kärsiviä kertomaan niistä muille ja hakeutumaan hoitoon.
Fiksu?Mitä tyhmää siinä oli? Nimenomaan fiksu viesti, aika paljon fiksumpi kuin mihin tässä uudessa pelossa taas vihjailtiin.
Hah hah se mamma joka ilmoittelee virallisille tahoilleKuinka vanha oikein oot, jos edelleen käyt fyysisesti poliisilaitoksella tekemässä ilmoituksia.Ei hitto
![]()
Villi arvaus: Paskaa. -EriMitä ajattelit jonkun sinne lähettävän? Ja miksi?