K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Infoaja hakee itselleen gloriaa ja suosiota Kärtsän piirissä. Haluaisi lähemmäksikin tuttavaksi ja siihen tällaiset harhaluulot urkinnoista ovat hyvä väline.
En ole se joka ilmoituksen teki, mutta itsellänikin on käynyt se mielessä täällä pari kertaa. Tekisin kyllä ilmoitukset aivan muualle, virallisimmille tahoille. Kärtsän suosioon tai hänen tuttavapiiriin pääseminen ei kiinnosta yhtään, kyse on puhtaasti eettisistä syistä. Tuli mieleen että onhan vauvalla monikin ottanut yhteyttä Kärtsään ja varsinkin Bojaniin ties mistä syystä. Fanituksen rajat ovat kadonneet joillakin. En siis vähättele ongelmaa.

Aika köyhää on elämä, jos kaikki ystävät ja kollegat löytyvät yhdestä tapahtumasta. En usko hetkeäkään, että KK:n kohdalla niin olisi. Juu, varmasti kaikki Helsingin pintaliitäjät sieltä löytyvät, mutta KK:n ystäviä on paljon niiden piirien ulkopuolellakin.
Tuli tästä mieleen (että porilaisia sit varmaan loput), että meille tuli töihin yks päivä jonkun ulkomaalaisen miehen työhakemus sähköpostiin ja hätkähdin vähän, kun se oli Egyptistä. En enää muistanut, miten tää Egypti nyt liittyi mihinkään, muuta kuin että oli äskettäin ollut tapetilla. Niin ai niin, se liittyi näihin Karimin taustoihin.
Hassu ajallinen yhteensattuma!
Ignoorattiin tietenkin koko viesti.
Hän painotti moneen kertaan maksavansa lentolippunsa Suomeen itse (asui nyt Norjassa).
Miksi joku random kuvittelee, että me teemme sillä tiedolla mitään? Vai ajatteliko, että muuten tuleva mahdollinen työnantaja kuvittelee, että heebo olettaa saavansa lennot työhaastatteluun? 🤷‍♀️😄

En ole se joka ilmoituksen teki, mutta itsellänikin on käynyt se mielessä täällä pari kertaa. Tekisin kyllä ilmoitukset aivan muualle, virallisimmille tahoille. Kärtsän suosioon tai hänen tuttavapiiriin pääseminen ei kiinnosta yhtään, kyse on puhtaasti eettisistä syistä. Tuli mieleen että onhan vauvalla monikin ottanut yhteyttä Kärtsään ja varsinkin Bojaniin ties mistä syystä. Fanituksen rajat ovat kadonneet joillakin. En siis vähättele ongelmaa.
Eivät ole, ts. K:lla on ollu viesti-ikkuna auki ihan omasta valinnasta ja kykenee siis tietenkin suodattamaan ja kerrotko taas, miten Bojaniin saa yhteyden, kun instassa viestejä ei voi lähettää?

Höpön löpöä, kyllähän työpaikoilla tehdään ns. pistotarkastuksia myöskin.
Kyllä tämä on ihan oikea ongelma ja ne pistotarkastukset eivät ole riittäviä. Omassa organisaatiossa tuli pakolliseksi se, että aina kun käyt Kannassa, niin sinun pitää käydä kirjoittamassa syy potilastietoihin. Valitettavasti kiinni jäädään vasta silloin, kun joku urkinnan kohteeksi joutunut henkilö on älynnyt pyytää tietonsa.

Nyt ihan vakavasti ottaen: Mä oon kyllä miettinyt, että kenelle tahansa joka lähentyy tai haluais lähentyy Kn kanssa, tulee vastaan että ei saa hirveesti pelätä vessa-asioita. Siis ku ainahan pitää huomioida toisen terveydentilaan liittyvät, ja sille toiselle arkiset asiat. Tässä tapauksessa esim vessan tarve eri tavalla ku perusterveillä ihmisillä.
Varmaan ne ihmiset joiden kanssa K on tullu läheisiks on ylipäätänsä semmosta maanläheisiä tyyppejä.
Miten vessa-asioita pelätään?

En mäkään halua mitään löysää haisevaa velliä päästää ilmoille sen seurassa, jonka pitäis kiihottua mun läsnäolosta tovin kuluttua.

Semmonen kiinteä vähälemuinen kasviskuitupriketti olisi ihanne, mutta sen odotus on mun kohdalla venäläistä rulettia.

Kuumimmat

Yhteistyössä